BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 6!

Voordat iedereen nu met een vol verwachting kloppend hart bij de brievenbus gaat zitten wachten even een kleine uitleg;

Er waren 3 mensen die een 4probe uitvoering besteld hadden, die hebben als het goed is vandaag hun HM in ontvangst mogen nemen.

De mensen die een TC uitvoering besteld hebben moeten nog even wachten omdat de thermokoppel IC's die ik nodig heb voor hun HM's nog steeds ergens met de Chinese postbode onderweg zijn en zonder die IC's kan ik hun HM's niet afmaken.
 
Ik wacht rustig af, Piet. Geen probleem.
 
Die gekke postbodes uit China ook... Is ook wel ff een eindje lopen ;) Ben erg benieuwden kan niet wachten om hem straks in het echt uit te proberen.
 
De laatste chipjes zijn vanmiddag door de Chinese postbode afgeleverd dus ik kan de heatermeters nu eindelijk afmaken. Mijn planning is om ze komend weekend te gaan versturen maar ik heb wel een paar drukke dagen voor de boeg dus misschien wordt het maandag.

 
Prima. Misschien dit weekend even wat vlees uitzoeken in de nieuwe Hanos bij Delft :)
 
Goed nieuws maar denk aan je gezondheid. Het komt niet op 1 dag :)
 
Nosmo, je hebt een pb. (Als het goed is ik zie hem niet bij verzonden items staan?)
 
Alle heatermeters zijn inmiddels verstuurd! :D :D :D
 
Voor de doe het zelvers heb ik nog een leerzaam filmpje gevonden over het solderen van SMD componenten.

! No longer available
 
Hij is binnen!  :D

Oei oei oei wat zijn die smd componenten klein. :-O Ik moet een nieuw geschikt soldeerboutje aanschaffen want anders wordt het niets. Als iemand nog tips heeft voor een betaalbare optie dan hoor ik het graag.

Bedankt piet! Alles is in goede orde ontvangen. Filmpje is ook verhelderend.

Z.

 
Hij is hier vanavond gebracht, dank je wel Piet!
 
Vrouwlief heeft zojuist pakje in ontvangst genomen. Straks als ik thuiskom ga ik eens kijken wat er in mijn schoen zit.
 
Hoi Piet,

Ik heb hem ook binnen. Mooi (vroeg) Sinterklaascadeau. Mijn dank is groot. Zaterdag maar gelijk PP op de Q  ;) (als ik alles aan de praat krijg).

Norbert.
 
Renevw en Renedv hebben het pakketje inmiddels ook in goede orde ontvangen  :D.
Nu nog even een datum prikken om hem bij Renedv in elkaar te bakken.
 
Hoi Piet heb alles even bekeken en ziet er goed uit! Zoals VW al melde gaan we hem zsm inelkaar zetten.
De ictjes die je er alvast opgezet hebt zitter er keurig op!

Later een uitgebreid bericht van ons 2 over het in elkaar zetten en testen van de HM :)
 
Hoi Joko,

Goed idee! Als ik de HM goed bekijk (ik heb er dus ook 1) dan zitten er 4 schroefjes in die los te maken zijn. Als je er 2 (of 4 voor meer stevigheid) losmaakt en er langere in schroeft kun je aan de achterkant met een ringetje (tussen HM en statief) en een moertje een statief vastmaken.

Norbert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan