BasBQ
Beef en Steak

Inside skirt Burn Baby Burn.

 
 
 

patjebbq

Vuurmaker
Berichten
61
Gisteren bij ons een stukje Inside Skirt ,lekker snel en zo klaar.

Was weer een heerlijke bedoeling.
hieronder de foto,s

DSC05830.JPG


DSC05844.JPG


DSC05853.JPG


DSC05861.JPG


DSC05862.JPG


DSC05872.JPG


DSC05887.JPG


DSC05913.JPG


DSC05917.JPG


DSC05928.JPG


bedankt voor het kijken
 
Zooooo!!! dat is een mooi stukkie vlees!!  :D
 
Het ziet er heerlijk uit, waar scoor je een skirtsteak dan?
 
Ziet er prima en erg smakelijk uit. doe je nog iets met kruiden, gezien de laatste foto ?
 
Ow.....krijg trek  :-S
Mooi stukje vlees zo te zien!
 
Dominique zei:
Het ziet er heerlijk uit, waar scoor je een skirtsteak dan?

Wij hebben hem gescoord bij Beef en steak
 
Boldeagle zei:
Ziet er prima en erg smakelijk uit. doe je nog iets met kruiden, gezien de laatste foto ?

Kruiden zijn normaal grof zeezout (hebben er ook nog wat steak kruiden aan toegevoegd maar is te verwaarlozen)
 
Hmm lekker in een tortilla met guacamole en zure room :)
 
Wat een geweldige foto's! En vlees ziet er mooi sappig uit, heerlijk met een sjalottensausje of simpel met paprikaboter of ganzenleverboter mmmmmm
 
dat is een heel mooi stuk vlees, mooie foto's ook
 
Ziet er goed uit, en heel erg mooie foto's.
 
kun je alle skirt zo bereiden, of kan het taai worden als het niet een amerikaanse 'cut' is?

mijn slager wilde het me namelijk niet verkopen, hij zei 'dan kom je niet meer terug of je komt boos terug, want wat jij wil kan niet van de koe zoals wij die hebben'... nou zou je denken dat hij het moet weten, maar ik vond het wel een apart antwoord.
 
Da's een mooie en malse lap vlees. Hoelang moet dit eigenlijk op de Q.
 
Marieken zei:
kun je alle skirt zo bereiden, of kan het taai worden als het niet een amerikaanse 'cut' is?

mijn slager wilde het me namelijk niet verkopen, hij zei 'dan kom je niet meer terug of je komt boos terug, want wat jij wil kan niet van de koe zoals wij die hebben'... nou zou je denken dat hij het moet weten, maar ik vond het wel een apart antwoord.

In Mexico is dat een standaard cut voor in de tortilla's en ik denk niet dat ze daar hele dure cornfed rund voor gebruiken. Ik zou het gewoon een keer proberen, wat kan het nou helemaal kosten?!?
 
Ik ben wel benieuwd naar de consistentie van dat vlees. Is het mals? of iets taaier aangezien je mooie dunne trances snijd. Ziet er zowiezo heerlijk uit.  Ik zelf ook wel eens sukade (vet er uit gesneden) om en om gegrild en dun gesneden ging ook prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan