Hallo BBQ'ers, ik ben een 44 jarige chilipeper kweker die verzot is BBQ'en, zowel het ritueel als de smaak van alle klaargemaakte gerechten.
Meld me hier aan om nog veel meer te leren. Vind het roken eigenlijk het lekkerst..maar gewone bbq smaakt vanzelfsprekend altijd goed.
Ik maak gebruik van een weber smokey joe.
een goedkope off BBQ (smoker)
een kleine barbecook bbq/smoker
en een albatros ronde (vis(rookton)
Dit jaar voor het eerst mijn eigen gekweekte pepers (c.pubescens, rocoto) gerookt om er poeder van te malen, wat een geweldige pittige rooksmaak geeft aan allerlei gerechten, sauzen etc etc
Jullie gaan me zeker vaker zien hier, ik zal veel vragen hebben ..maar ga me eerst maar eens even flink inlezen....
groeten, Inca Berry
Meld me hier aan om nog veel meer te leren. Vind het roken eigenlijk het lekkerst..maar gewone bbq smaakt vanzelfsprekend altijd goed.
Ik maak gebruik van een weber smokey joe.
een goedkope off BBQ (smoker)

een kleine barbecook bbq/smoker

en een albatros ronde (vis(rookton)

Dit jaar voor het eerst mijn eigen gekweekte pepers (c.pubescens, rocoto) gerookt om er poeder van te malen, wat een geweldige pittige rooksmaak geeft aan allerlei gerechten, sauzen etc etc
Jullie gaan me zeker vaker zien hier, ik zal veel vragen hebben ..maar ga me eerst maar eens even flink inlezen....
groeten, Inca Berry