BasBQ
Beef en Steak

Houtskool aanbiedingen

Vind qua aanbiedingen en aanbod vies tegenvallen laatste tijd.
Laatst was bij de kawei een leuke aanbieding, kwam ik ook tegen via dit forum gelijk maar 100 kilo ingekocht
 
Ik heb zoā€™n houtskool zwart vermoeden dat het iets met t seizoen te maken zou kunnen hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bij amazon.nl staan weber briketten aan 13,5 euro, terwijl dit elders hier in Belgiƫ toch zo een 17-18 euro is. Ok het zijn niet de beste, maar ik gebruik ze al lange tijd en voor eens gewoon een paar stukken vlees op te leggen, meer dan goed genoeg.
 
Voor de liefhebbers van de kmj big block.. 17.90 voor 9kg
 
  • Leuk
Waarderingen: L...
Voor de liefhebbers van de kmj big block.. 17.90 voor 9kg

Nou dat ook sterk, gisteren hier 4 zakken besteld omdat ze zo goedkoop waren.

Komt nog wel 13,40 verzendkosten bij maar uiteindelijk is het alsnog goedkoper.
 
Mrg na het werk eens ff langs rijden.
Goeie tip.
 
Ik kwam onderstaande kolen tegen, weet niet of ze goed zijn maar volgens mij wel vrij goedkoop:

Ranch-T White Quebracho Houtskool 10kg
 
Welkoop heeft een mooie aanbieding van 25% korting. Iemand ervaring met de white quebeancho en/of marabu van hun?
 
Welkoop heeft een mooie aanbieding van 25% korting. Iemand ervaring met de white quebeancho en/of marabu van hun?
Marabu is gewoon goed maar heeft de neiging bij mij tot nu toe om te gaan knetteren en vonken bij H&F.
Low en Slow prima!
Quebracho heb ik zakken gehad met een teer / petrol lucht......
 
Allebei laatst van iemand cadeau gehad, beide zakken ondertussen verstookt in me xl egg.
Doet wat er van wordt verwacht, vind het alleen nog niet perse een hele mooie aanbieding.

Grootte van de stukken moet je een beetje geluk mee hebben, meestal nette middenmaat.

Heb zelf altijd de xl, xxl of low an slow van fire up, allen white quebrancho en naar mijn idee redelijk tot goed neutraal qua smaak.
Nooit troep er tussendoor, en ook belangrijk: mooie grote stukken.

Tijdje geleden de groene zakken premium houtskool van fire-up gekocht in de aanbieding bij karwei, maar dat is wel heeeel erg veel gruis en hele kleine stukjes.
 
Marabu is gewoon goed maar heeft de neiging bij mij tot nu toe om te gaan knetteren en vonken bij H&F.
Low en Slow prima!
Quebracho heb ik zakken gehad met een teer / petrol lucht......
Hier dezelfde ervaringen.
 
Dank allen!

Allebei laatst van iemand cadeau gehad, beide zakken ondertussen verstookt in me xl egg.
Doet wat er van wordt verwacht, vind het alleen nog niet perse een hele mooie aanbieding.

Grootte van de stukken moet je een beetje geluk mee hebben, meestal nette middenmaat.

Heb zelf altijd de xl, xxl of low an slow van fire up, allen white quebrancho en naar mijn idee redelijk tot goed neutraal qua smaak.
Nooit troep er tussendoor, en ook belangrijk: mooie grote stukken.

Tijdje geleden de groene zakken premium houtskool van fire-up gekocht in de aanbieding bij karwei, maar dat is wel heeeel erg veel gruis en hele kleine stukjes.

Welke zakken zijn dit precies? Ik heb laatst 1 zo'n groene en 1 zo'n zwarte low en slow zak van fire-up gehaald bij de karwei maar hier was ik niet kapot van. In de groene zak inderdaad heel veel gruis en kleine stukken en in de zwarte zak zaten stukken steen (dit is overigens wel heel netjes gecompenseerd door fire-up, grote klasse) + deze sloegen bruin uit (geen idee of dit een probleem is overigens).
 
Dank allen!



Welke zakken zijn dit precies? Ik heb laatst 1 zo'n groene en 1 zo'n zwarte low en slow zak van fire-up gehaald bij de karwei maar hier was ik niet kapot van. In de groene zak inderdaad heel veel gruis en kleine stukken en in de zwarte zak zaten stukken steen (dit is overigens wel heel netjes gecompenseerd door fire-up, grote klasse) + deze sloegen bruin uit (geen idee of dit een probleem is overigens).
Stukken steen in de low and slow nog niet tegen gekomen, groene zakken is rotzooi.
Kleine stukken, veel gruis, en totaal niet op temperatuur te houden.

Doe mij maar de bruine zakken van fire-up, de xl of de zwarte de xxl. Allebei white quebrancho.
 
Terug
Bovenaan Onderaan