BasBQ
Beef en Steak

HeaterMeter Discussiedraadje

Ik heb een 8GB kaartje erbij met opgedrukt fruit, dus dat zal dan wel "standaard" zijn, maar voor het doel hier wat "oversized" dus.
 
structor zei:
Ok ik heb 32mb en 8GB, de laatste dus =))
Mag het een GB-tje meer zijn?  :D
 
structor zei:
Foto's met dank aan Felix, je kunt dus ikea fantast probes modificeren voor hoog temperatuur gebruik. Dit doe je door een probe voorzichtig open te halen:
Waarom bij voorkeur die high temp probes bestellen voor de HM?
Mogelijk stomme vraag, maar in de praktijk zal een HM meestal in combinatie met low and slow cooking worden gebruikt, toch?
 
RedFox zei:
structor zei:
Foto's met dank aan Felix, je kunt dus ikea fantast probes modificeren voor hoog temperatuur gebruik. Dit doe je door een probe voorzichtig open te halen:
Waarom bij voorkeur die high temp probes bestellen voor de HM?
Mogelijk stomme vraag, maar in de praktijk zal een HM meestal in combinatie met low and slow cooking worden gebruikt, toch?

Ik heb de high temps vooral gedaan vanwege de langere draad en omdat ik ze ook als pit probe gebruik. Eerlijk gezegd weet ik niet tot hoever de low temp probes gaan. Je kan de HM ook gebruiken voor high temp sessies voor pizza oid. Zelf heb ik nog niet hoger dan 150C gedaan met de HM.
 
Uipko, ik heb zojuist ook de 6 ft. high temp ET-73 probes besteld (2 setjes) en extra grid klem voor de probe die ik tot pit probe omdoop.
En omdat ik toch bezig was ook een setje (pit+food) 6 ft. probes voor de ET-732 besteld.
De ET-732 die ik eigenlijk maar heel weinig gebruikte hier omdat daar maar 24 inch lange probe draden aanzitten (en dat is erg kort) kan nu dan ook weer af en toe zijn diensten bewijzen.
Mooie prijzen overigens bij dat adres wat je via link doorgaf en zeker omdat het zonder transportkosten is.
Nu nog ff de douane afwachten :)
 
Uipko, ik zoek me rot hoe ik in de Apple Extreme (router) kan zien op welk ip adres de raspberry staat.
Ik kom via de browser niet meer in de router om te kijken en te verdelen...
 
RedFox zei:
Uipko, ik zoek me rot hoe ik in de Apple Extreme (router) kan zien op welk ip adres de raspberry staat.
Ik kom via de browser niet meer in de router om te kijken en te verdelen...

Als de HeaterMete is aangesloten dan is het standaard ip 192.168.200.1. Als je de rpi +heatermeter via DHCP ip krijgt dan laat ie het ip adres zien op het LCD schermpje.

Je kan ook een monitor (via hdmi/rca) op de RPI aansluiten en dan via command line interface (CLI) met ifconfig het ip-adres bekijken.
 
Vandaag de eerste onderdelen binnen.

u2y3e9y5.jpg
 
Klein h? voor een computer :D
 
Veel plezier met de eerste stappen richting de HM!

Stemmingmakerij aan: Kun je nagaan hoe de computerfabrikantenmaffia ons neppen met al die grote computers. Het hoeft allemaal niet zo groot...

 
Heb al jaren een mac mini, ben wel gewend aan klein geluidloos spul ;)
 
Emiel, ik heb het dan wel besteld, maar Dennis gaat mij helpen met het in elkaar zetten ;)
 
Ep Woody zei:
Stemmingmakerij aan: Kun je nagaan hoe de computerfabrikantenmaffia ons neppen met al die grote computers. Het hoeft allemaal niet zo groot...

Als je een kleine computer waar je echt wat kan wilt moet je eens naar fitppc kijken, met name de intensePC.
 
Leuk speelgoed idd.

Hierbij even een schermafdruk van een aangepaste landingspagina van de HM. Gezien de koudere dagen leek mij de warmere kleuren wel leuk.

voorbeeldhmbbqgen_zps0438e3cc.png
 
Nice! Van mij mag het logo achter de grafiek nog wel wat transparanter zelfs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan