BasBQ
Beef en Steak

Hallo hallo

C

chris_

Gast
Goedenavond,

Al even aan het meelezen, maar heb me nu toch maar eens aangemeld. Ik ben Chris, ben 18 met 11 jaar ervaring, en sinds begin dit jaar verhuisd naar een huis met een tuin (onder de -rook- van het mooie Eindhoven), dus eindelijk kunnen we fatsoenlijk barbecue?n!

Ben hier terecht gekomen toen ik aan het zoeken was naar een recept/werkwijze om een hele kip op een Weber klaar te maken, en via de site bbq-nl.com langzaam maar zeker steeds meer interesse gekregen voor het low en slow gebeuren. Er zal in de toekomst dan waarschijnlijk ook wel een smoker komen, waarschijnlijk zelfbouw (ik zit in de metaal...). Het lijkt mij geweldig om m'n eigen gemaakte schwarzwalder schinken op m'n brood te kunnen doen...!!

Het zal nog wel even duren eer het zover is, tot die tijd alvast bedankt voor alle tips en tricks op dit forum!

 
Ha Chris, welkom hier!
 
hoi Chris,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Chris en veel plezier!
 
Chris, welkom bij de club! Die schwarzwalder schinken is er eerder dan je denkt.
 
Hoi Chris, welkom hier. Waar ergens onder Eindhoven rookt jou BBQ ?
 
Welkom Chris, je kunt je hart hier ophalen!
 
Welkom Chris  ;)
 
Welkom alhier.
 
Hoi Chris,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Dank voor jullie reacties... barbeque?n jullie trouwens ook stug door met deze regen?

Boldeagle zei:
Hoi Chris, welkom hier. Waar ergens onder Eindhoven rookt jou BBQ ?

In Valkenswaard om precies te zijn!
 
Aha ok, die van mij rookt in Best vandaar de vraag  ;D
 
chris_ zei:
Dank voor jullie reacties... barbeque?n jullie trouwens ook stug door met deze regen?

Velen zelfs in de sneeuw en de vorst (ik wel iig  :p )
 
Terug
Bovenaan Onderaan