BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd december 2020: kaas.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.965
Het onderwerp voor deze maand is: "kaas.”

Gekozen door de winnaar van vorige maand: @Jaapj

Kaas

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-12-2020, middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Kijk, leuk product om iets uitdagends mee te maken.
Ik hoop de tijd te kunnen vinden om mee te doen, maar leuk onderwerp.
 
Ja leek me leuk om een keer iets met gesmolten kaasslierten te doen, al kan gebakken of gerookt ook mooie fotos opleveren natuurlijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik wil kaas. Ik ben ook gewoon een klant.

Haha leuke originele opdracht voor december! Normaliter is het kerst/Nieuwjaar thema dus dit is wel eens verassend.
 
Mijn bijdrage, een heerlijke kaascake

20201214_184556.jpg


Voor het draadje
Kaascake
 
Die burger ziet er heerlijk uit.

Ik heb een ideetje voor met kaas, maar geen idee of het gaat lukken daar ik nergens kan vinden dat iemand het al geprobeerd heeft :)
Als het lukt, zien jullie het verschijnen, en als het niet lukt, zwijg ik erover of laat ik weten dat het niet lukt :ROFLMAO:
 
Die burger ziet er heerlijk uit.

Ik heb een ideetje voor met kaas, maar geen idee of het gaat lukken daar ik nergens kan vinden dat iemand het al geprobeerd heeft :)
Als het lukt, zien jullie het verschijnen, en als het niet lukt, zwijg ik erover of laat ik weten dat het niet lukt
Het gaat om de foto, niet of het gerecht lukt
 
Wow, wat leuk alweer tot dusver!
 
Terug
Bovenaan Onderaan