BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2013

Topsleeper toevallig ?
 
Mjdeffie zei:
Boldeagle zei:
Topsleeper toevallig ?
Ja, ken je die, zijn niet veel mensen die een daktent kennen en helemaal niet van Topsleeper

Ik ken Wiecher en Anja en dus ook Topsleeper,  Goede keus !
 
ik zie alleen niet van alle ingestuurde foto's een apart draadje met wat en hoe ze het gemaakt hebben, staat toch duidelijkn de uitleg volgens mij
 
Wat vind je van deze dan Leo?

- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.

Ik zie twee foto's met alleen een BBQ(tje) er op maar zonder gerecht? Maakt verder niet uit, het zijn wel leuke foto's. ;)



 
haha ja klopt, zitten hele mooie foto's tussen
 
Leo zei:
ik zie alleen niet van alle ingestuurde foto's een apart draadje met wat en hoe ze het gemaakt hebben, staat toch duidelijkn de uitleg volgens mij
Gaat die verplichting nou ook op voor gerechten die echt heel makkelijk zijn om te maken, of gewoon heel standaard zijn bereid? Ik bedoel, mijn kippetje was ingewreven met Caribbean spice van Jonnie Boer en gegaard bij ca 180 gr tot hij gaar was. Het openen van een draad daarover duurt bijna langer....
 
In principe wel. We willen hiermee voorkomen dat mensen een willekeurig bordje in een restaurant fotograferen en zeggen dat het van de BBQ komt ;) Dus minimaal een foto van het gerecht op de BBQ voorkomt twijfel.

 
Dan het gemor over de foto's van deze maand. Jullie hebben gelijk sommige foto's tonen geen gerecht, maar het onderwerp laat het wat ons betreft toe.
Daarbij, we doen dit voor de lol, je kunt een busje rub en een badge winnen. Niet de nobel prijs en een half miljoen.
M.a.w. relax mensen het is maar voor de gein :D
 
noskos zei:
Dan het gemor over de foto's van deze maand. Jullie hebben gelijk sommige foto's tonen geen gerecht, maar het onderwerp laat het wat ons betreft toe.
Daarbij, we doen dit voor de lol, je kunt een busje rub en een badge winnen. Niet de nobel prijs en een half miljoen.
M.a.w. relax mensen het is maar voor de gein :D

Dat kun je nu wel zeggen, maar ik heb liever een buisje goede rub dan de nobelprijs ;) (het geld even daargelaten uiteraard...)

Ik vind de maandelijkse fotoshoot een heel vermakelijk event. Het inspireert je toch om eens heel anders over een gerecht na te denken. Het hele forum staat al vol met receptuur en bereidingswijzen enzo, maar nu moet je toch kijken naar hoe iets er het beste uitziet. Daardoor ga ik er bij 'reguliere' BBQ tegenwoordig ook wat meer over nadenken hoe ik zaken op een bordje plemp. Ondanks de nodige lol toch ook weer leerzaam dus!
 
noskos zei:
Dan het gemor over de foto's van deze maand. Jullie hebben gelijk sommige foto's tonen geen gerecht, maar het onderwerp laat het wat ons betreft toe.
Daarbij, we doen dit voor de lol, je kunt een busje rub en een badge winnen. Niet de nobel prijs en een half miljoen.
M.a.w. relax mensen het is maar voor de gein :D

Ja mensen het is allemaal ongelooflijk mijn schuld, ik had het veel duidelijker moeten formuleren!!! Het was wel een beetje mijn bedoeling dat er gerechten op de foto kwamen maar ik heb het onderwerp te artistiek en abstract gemaakt ipv concreet.

Bij deze zijn alle toekomstige winnaars en onderwerp kiezers gewaarschuwd, hou het leuk en makkelijk, kies een concreet onderwerp!  :p

 
El Fumarole zei:
Dat kun je nu wel zeggen, maar ik heb liever een buisje goede rub dan de nobelprijs ;) (het geld even daargelaten uiteraard...)


:-O

(en je krijgt overigens 1.1 miljoen bij die nobelprijs.. Dat zijn best veel buisjes rub
 
Holkers zei:
El Fumarole zei:
Dat kun je nu wel zeggen, maar ik heb liever een buisje goede rub dan de nobelprijs ;) (het geld even daargelaten uiteraard...)


:-O

(en je krijgt overigens 1.1 miljoen bij die nobelprijs.. Dat zijn best veel buisjes rub
dan ga je toch wel uitdelen mag ik hopen  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan