BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2013



genomen op onze welverdiende thuis vakantie, man wat heeft de Q vaak aangestaan.
 
Voor het eerst, mijn bijdrage:

rubia_gallega_1000px.jpg


Aparte topic:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=4747.0
 
Leuke foto's allemaal hoor, maar ik heb het idee dat er niet erg op de spelregels gelet wordt.
 
Nosmo zei:
Leuke foto's allemaal hoor, maar ik heb het idee dat er niet erg op de spelregels gelet wordt.

Apart draadje toegevoegd.
 
Is dit de enige foto dan die je gemaakt hebt? Het hoeft ook weer geen hele reportage te worden. ;)
 
Nosmo zei:
Is dit de enige foto dan die je gemaakt hebt? Het hoeft ook weer geen hele reportage te worden. ;)

Foto + apart draadje toegevoegd.
 
Prachtige foto!
 
Op de valreep nog een inzending van mij.

Het is van mijn vakantie in de achtertuin, omdat de voortuin hoofdzakelijk van steen is, en omdat de aanhoudende, langdurige werkloosheid mij belemmerd om ergens anders op vakantie te gaan...

Op het rooster ligt een FireWire die ik van m'n neefje kreeg (wel een leuke gadget, maar niet praktisch) waar blokjes lamsbout aan zijn geregen. Het lammetje heeft een heerlijke massage gehad met een lamskruiden mix die ik van de Turkse slager kreeg. Daarnaast twee speklappen die lekker hebben gebadderd in de knoflookolie met kurkuma voor de kleur. Na het grillen wat grof zout en peper over het lapje spek en smullen maar.

IMG_3370.JPG
 
putu5une.jpg


Even een fotootje van mijn kant vorige week gemaakt op een camping in de buurt van Bordeaux. Op het eitje ligt een primerib van bijna 6 ons, en ik moet zeggen. Zalig, niets aan doen alleen wat patatjes erbij halen.
u7e7asaz.jpg
 
Hebben jullie een kampeerflat? ???

Oh, en welke foto doet er mee voor de wedstrijd?
 
Geweldig! Echte Campert kanjers
 
Nosmo zei:
Hebben jullie een kampeerflat? ???

Dat heet een daktent, slaapt geweldig en gebruiken we met reizen, afgelopen winter in Zuid Amerika en daardoor ruimte genoeg om een eitje mee te zeulen  ;)

Oh, en welke foto doet er mee voor de wedstrijd?
Dat laat ik aan de beoordelaars over, het ging volgens mij ook om bijzondere locaties, vandaar de kampeerflat :)
 
Mjdeffie zei:
Nosmo zei:
Hebben jullie een kampeerflat? ???

Dat heet een daktent, slaapt geweldig en gebruiken we met reizen, afgelopen winter in Zuid Amerika en daardoor ruimte genoeg om een eitje mee te zeulen  ;)

Oh, en welke foto doet er mee voor de wedstrijd?
Dat laat ik aan de beoordelaars over, het ging volgens mij ook om bijzondere locaties, vandaar de kampeerflat :)

In de regels staat: 1 foto per deelnemer, en die zul je dan toch zelf moeten kiezen  :)
 
Ik zou foto 1 nemen ;)
Echte kampeerders.
 
RedFox zei:
Mjdeffie zei:
Nosmo zei:
Hebben jullie een kampeerflat? ???

Dat heet een daktent, slaapt geweldig en gebruiken we met reizen, afgelopen winter in Zuid Amerika en daardoor ruimte genoeg om een eitje mee te zeulen  ;)

Oh, en welke foto doet er mee voor de wedstrijd?
Dat laat ik aan de beoordelaars over, het ging volgens mij ook om bijzondere locaties, vandaar de kampeerflat :)

In de regels staat: 1 foto per deelnemer, en die zul je dan toch zelf moeten kiezen  :)

Dan ga ik natuurlijk voor foto 1 !
 
Zou ik ook doen. Geweldige foto! Wat mij betreft de winnende
 
Mijn bijdrage

6024b1ef3cf2397a9d7127e71f75cdac_zps2a26d16b.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan