BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2013

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Het thema van deze maand is: ?je mooiste vakantiefoto?  en is gekozen door de winnares van de juli fotowedstrijd, Marieken.

'Je mooiste vakantiefoto' (c.q. 'het is hier fantastisch!'). Ik denk foto's van authentieke zelfgebouwde bamboe en zandkuil barbecues op bounty palmenstranden met daarop piranha, krokodillensteak, desnoods een kangoeroe of gerookte papegaaiduiker. Voor de zielige mensen zoals ik, die hun niet-vakantie vieren met een reis naar het befaamde 'Hintergarten', tsja, even op minivakantie in een weekend, op en neer naar de Eiffeltoren voor een barbecue sessie. En anders wat tropische shizzl op de grill en dan noemt u dat creatief het nagenieten of herbeleven van een favoriet vakantiegerecht.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 augustus, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren ;) )

En de prijs is dit keer een bus Gator Hammock Cooter Rubb, zoals altijd beschikbaar gesteld door Martijn van Vuur en Rook!
vuurenrooknieuw600px.jpg


rub-gatorhammock-1-399x600.jpg
 
Nou daar gaan we eens een tropische verrassing voor bedenken in de gaarkeukens van huize jachtfestijn.
 
Tja, we gaan dit jaar naar Julianadorf am Meer :( Het voordeel is wel dat ik daar de beschikking heb over zowel een OTP als een Primo XL dus er moet toch wel iets van te maken zijn. ;)
 
Piet in rieten rokje... als dat geen winnaar is!
 
Frits zei:
Piet in rieten rokje... als dat geen winnaar is!

Ziehier mijn voorlopige inzending ;)

728-homer-simpson_193_detail.jpg






 
Op Elzenhout gerookte kip met Cara?bische rub.
20130617_194106_zps80066631.jpg

 
poeh, ik ga pas 28 augustus op vakantie. wat nu? :p
 
Big-T zei:
poeh, ik ga pas 28 augustus op vakantie. wat nu? :p

logisch toch, je MOET voor die tijd een keer extra met vakantie, om ergens exotisch te grillen voor de fotowedstrijd van je bbq forum... 

of gewoon die foto's van je vier-de-aankomst-op-vakantie-barbecue sessie posten natuurlijk.

wat is nou eigenlijk het probleem?  ;)
 
Nou leuk onderwerp ff over nadenken maar Piet in rokje? Komt hij van de bbq dan? Hihi
 
Fuck, ik ga helemaal niet op vakantie vanwege de geboorte van mijn 2de dochter vorige week... Zal eens nadenken over een 'rund um hause' foto
 
Mijn vakantie was in juli :(
Voor niets de BGE meegesleept naar de camping dus...
Maar goed, een picknick op vakantie achtige locatie, dat gaat vast nog lukken!
 
Ivo-tje zei:
Mijn vakantie was in juli :(
Voor niets de BGE meegesleept naar de camping dus...
Maar goed, een picknick op vakantie achtige locatie, dat gaat vast nog lukken!

Je hebt m alleen voor niets meegesleept als je m niet gebruikt hebt :p
 
Ivo-tje zei:
Mijn vakantie was in juli :(
Voor niets de BGE meegesleept naar de camping dus...
Maar goed, een picknick op vakantie achtige locatie, dat gaat vast nog lukken!

je had toch gewoon kunnen frauderen, je juli foto plaatsen, winnen, en je tot in de voleinding der tijden laten folteren door je slechte geweten?  >-D
 
Marieken zei:
je had toch gewoon kunnen frauderen, je juli foto plaatsen, winnen, en je tot in de voleinding der tijden laten folteren door je slechte geweten?  >-D
Eh...<kuch>...mijn kip komt echt uit augustus hoor.
Kan ook juni zijn geweest, maar was wel dit jaar!
 
Bah, hoe krijg je het weg  :D
 
Jammer dat ik niet mee kan doen want wij gaan niet op vakantie ;D :p
 
Mag ook van vakantie in je achtertuin hoor ;)
 
Mijn inzending voor de wedstrijd, genomen in onze achtertuin, laat je niet misleiden door de bamboe en het luchtbed op de achtergrond.
De BBQ had ik in februari gewonnen in een loterij, je kan er heerlijke ribbetjes op maken.


 
Terug
Bovenaan Onderaan