BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk een buiten tafel!!

Chique de friemel, ziet er allemaal erg mooi en professioneel uit
 
Cool stuff! Ik zit ook te twijfelen aan die RVS chimney. Zeker nu ik nog geen overkapping heb. Qua uiterlijk ben ik er ook niet zo weg van, maar hij is wel lekker doordacht.
 
Wat is het toch fijn om nooit jaloers te zijn.....
(AAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHH.....oef........)
 
Hoppa, laatste foto's binnen. Waren al verstuurd maar ergens in de mail verloren,.... :)

Erik moest het hele gevaarte verplaatsen want het paste niet meer in zijn werkplaats. :D


2014-09-18 Outdoor kitchen 15 by Bidle, on Flickr


2014-09-18 Outdoor kitchen 17 by Bidle, on Flickr


2014-09-18 Outdoor kitchen 16 by Bidle, on Flickr


Vorige week vrijdag alles installeren en dat was zweten voor Ramon en Erik. Heb nog wel even geholpen want anders was het echt niet te doen. Zo heb ik dan toch nog een kleine bijdrage kunnen leveren. ;)
Na plaatsing van het de tafel volgde het blad, wat een gevaarte 5cm dik een meter breed en 270 lang. Was nog even stoeien om hem er mooi op te krijgen. Uiteraard gelukt.
Alles bij elkaar komen we uit op ongeveer ~1200kg aan speelgoed! :D

Aankomende zondag komen de deurtjes erin, dus dan is het helemaal af en ga ik op mijn gemakt de diepe vakken vullen met mijn materiaal! :) :)

Hier alvast een donker voorproefje van hoe het er nu bij staat en als je goed kijkt zie je onderin mijn trouwe kater liggen op de stoel.

Boris 01906 2014-09-24 by Bidle, on Flickr
 
El Fumarole zei:
Cool stuff! Ik zit ook te twijfelen aan die RVS chimney. Zeker nu ik nog geen overkapping heb. Qua uiterlijk ben ik er ook niet zo weg van, maar hij is wel lekker doordacht.

Die chimney kun je nu ook in Nederland kopen bij greeneggtotaal.nl :)
Ik vind hem perfect met name omdat ik juist onder een prieel bezig ben. Heb daaronder twee ventilatoren hangen om de rook weg te blazen. Met de chimney gaat de rook eerst op zij en dan langzaam omhoog. Met de gietijzeren BGE versie komt de rook veel sneller eruit. Kortom met de chimney krijg ik de rook makkelijker weg, heb uiteraard beide al getest. :D
 
Bedankt heren, zondag als de deurtjes erin zitten ga ik lekker inruimen. Ben nu al aan het bedenken wat waar kan/moet. :D
 
Vandaag de deurtjes erin,.. inruimen is nog niet helemaal gelukt want moet nog even werken. Ook dat moet soms gebeuren. ;) Was wel heel leuk om een vakman bezig te zien en gelijk weer de nodige tips opgedaan.

Heb gelijk maar een zwik foto's gemaakt en vermoed dat sommige het wel leuk vinden om te zien.
Alles werd netjes opgemeten. Vervolgens een malletje maken om daarna makkelijk aan de slag te kunnen. Zag er allemaal keurig uit.


2014-09-28 Outdoor kitchen 25 by Bidle, on Flickr


2014-09-28 Outdoor kitchen 19 by Bidle, on Flickr


2014-09-28 Outdoor kitchen 20 by Bidle, on Flickr


2014-09-28 Outdoor kitchen 24 by Bidle, on Flickr

Alles werd daarna nog even voorzichtig nagelopen om de hoeken mooi strak te maken:

2014-09-28 Outdoor kitchen 21 by Bidle, on Flickr


Hier ??n van de mallen:

2014-09-28 Outdoor kitchen 22 by Bidle, on Flickr


2014-09-28 Outdoor kitchen 26 by Bidle, on Flickr


2014-09-28 Outdoor kitchen 27 by Bidle, on Flickr


Deze vond ik ook geweldig,.. voor een paar euro bij de IKEA en niet meer moeilijk doen met het uitmeten. :)

2014-09-28 Outdoor kitchen 28 by Bidle, on Flickr


En deurtjes op zijn plek en hoe! :D

2014-09-28 Outdoor kitchen 29 by Bidle, on Flickr


Morgen avond op mijn gemak de boel maar eens inruimen en dan van de week een mooie foto van het eindresultaat. :)




 
Terug
Bovenaan Onderaan