Goedemorgen allen!
Een goed begin is het halve werk zegt men, dus ik heb me heerlijk verslapen vanochtend! Nuja ik heb toch vakantie dus dat maakt niet zo heel veel uit
Wekker om 06:00 gezet, biologische wekker ging om 09:00 uur, wat ik met de afgaande wekker heb gedaan.... Geen idee haha.
Maar goed, gister avond de ontdooide Bosten Butt van B&S uit de verpakking gehaald, was niet helemaal vacu?m meer resultaat, moest de koelkast een beetje schoonmaken. Vlees afgespoeld en droog gedept en klaar gemaakt volgens het recept van Noskos.
Verslag wordt gelegd vanuit het mediapaleis:

Voorbereiding:

Toch een beetje vet weg getrimd was op sommige plekken wel heel erg dik

Andere zijde

Geinjecteerd, handig een vriendin die in het ziekenhuis werkt. Marinadespuit werkte prima

Resultaat

Lekker dik in de rub (southern soccer rub)

Resultaat

Folie erom
Q-Day:
Q aangestoken, op temperatuur laten komen.

Vlees uit het folie

Om 9:37 op de Q
Ik had voor de zekerheid de thermometer nog even gekalibreerd, gaf mooi 100 gr. aan in kokend water. Prikker erin, alufolie om de kabel, klep voorzichtig dicht en een goede bak koffie gezet haha :-D
We zijn los!
Een goed begin is het halve werk zegt men, dus ik heb me heerlijk verslapen vanochtend! Nuja ik heb toch vakantie dus dat maakt niet zo heel veel uit

Maar goed, gister avond de ontdooide Bosten Butt van B&S uit de verpakking gehaald, was niet helemaal vacu?m meer resultaat, moest de koelkast een beetje schoonmaken. Vlees afgespoeld en droog gedept en klaar gemaakt volgens het recept van Noskos.
Verslag wordt gelegd vanuit het mediapaleis:

Voorbereiding:

Toch een beetje vet weg getrimd was op sommige plekken wel heel erg dik

Andere zijde

Geinjecteerd, handig een vriendin die in het ziekenhuis werkt. Marinadespuit werkte prima

Resultaat

Lekker dik in de rub (southern soccer rub)

Resultaat

Folie erom
Q-Day:
Q aangestoken, op temperatuur laten komen.

Vlees uit het folie

Om 9:37 op de Q
Ik had voor de zekerheid de thermometer nog even gekalibreerd, gaf mooi 100 gr. aan in kokend water. Prikker erin, alufolie om de kabel, klep voorzichtig dicht en een goede bak koffie gezet haha :-D
We zijn los!