BasBQ
Beef en Steak

Een liefhebber

  • Onderwerp starter Dammetje
  • Startdatum
D

Dammetje

Gast
Ook ik zal me gelijk maar even voorstellen. Mijn naam is John. Al heul heul heul wat jaren gek op Q'en en buiten koken.

Ik hoop op dit forum veel tips te vinden voor lekkere gerechten, bereidingswijzen maar ook voor lekkere rubs etc.

Naast het Q'en ben ik ook groot liefhebber van Whisky, wat natuurlijk altijd samen gaat met een goed maal.

Mijn tools op dit moment zijn 2 Cobb's, een weber 57, een sonofhibachi en een Q120.

De cobb is voor mij al een vaste gast sinds dik 10 jaar tijdens het kamperen.
Is beter een kooktoestel te noemen. Wordt vooral tijdens vakanties gebruikt om te bakken, koken, braden, sudderen, roken en te grillen. Afgelopen weekend een kip op blik gemaakt waarvan een plaatje.
yqy4e6ez.jpg


Doelstelling is meer te leren over groot vlees zoals pulled pork, brisket etc., maar ook over ervaringen met diverse tools.  Ik ga dus ook driftig speuren op dit forum
 
Welkom John en heel veel plezier hier!!!
 
Welkom John, genoeg info te vinden hier! En een mooi plaatje bij je introductie, dat lijkt me een heerlijk knapperig korstje!
 
Hoi John, een warm welkom!!

Mooi speelgoed, de cobb. Volgens mij op dit moment een van de betere vakantie BBQ's. En die je nog op de gemidddelde Franse camping mag gebruiken.

 
Hoi John,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
John, welkom!
 
hoi John,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom John :p
 
Big meat. Man like. Bigger meat. Man like more :)
Welkom!
 
Hoi John, welkom hier
 
Hoi John, welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan