BasBQ
Beef en Steak

Dubbele Pulled Pork

Ivo-tje zei:
Ennuh, Sint Maarten, is op de 11e van de 11e, morgen dus ;)

Dat is mij bekend, maar bij sommigen in Belgi? vierden ze het vandaag nog in het weekend.  B-)
 
Alvast proficiat met je Knorretje!
 
En omdat je het goede antwoord hebt gegeven, dat onze pp lekkerder was, heb je je knorretje verdient :D
 
Gefeliciteerd met je dochter, je 2 PP's en je knorretje dat ergens om een hoekje staat te wachten....
 
Gefeliciteerd met je dochter en je knorretje!
 
gefeliciteerd met je knorretje, mooi resultaat.
 
Gefeliciteerd en mocht je heel per ongeluk nog restjes over houden, dan zijn er ook genoeg idee?n en recepten te vinden om deze te verwerken tot andere lekkere dingen :)
 
gefeliciteerd met je welverdiende knorretje
 
Gefeliciteerd met je knor. Alles op, ik had niet anders verwacht hoor! Foto's maken blijkt lastiger dan je denkt; aaanvallen! Foto's gemaakt? Uhh...  :)
 
Maar nu niet gaan vergissen hoor.
Als dochterlief welterusten zegt dat je automatisch antwoord "welterusten knorretje...." :-O
 
ReneR zei:
Maar nu niet gaan vergissen hoor.
Als dochterlief welterusten zegt dat je automatisch antwoord "welterusten knorretje...." :-O

Niets mis met een koosnaampje toch? ;)
 
Ivo-tje zei:
ReneR zei:
Maar nu niet gaan vergissen hoor.
Als dochterlief welterusten zegt dat je automatisch antwoord "welterusten knorretje...." :-O

Niets mis met een koosnaampje toch? ;)

Dat gaat waarschijnlijk gevolgd worden door een hartgrondig "PAHAP, doe toch eens normaal...."
 
Dank jullie wel voor het knorretje...

Net uitgelegd aan mijn knorretje...., eeeeh Jill... ;)

"Dus je moet nu nog alleen het koetje, papa?"
"Dat klopt, dat is de laatste medaille bij je naam."
"Wanneer ga je die maken, volgende week?"

Dan kan ik haar alleen maar knuffelen, mijn kno..., Jilleke...
Ik weet dat ze het vraagt omdat ze zo graag aan barbecue?n doet, gisteren had ze ook zo gesmuld...

Ben bang dat het door de agenda een paar weken niet gaat :( (maar ik weet wel zeker dat ie komen gaat)
 
proficiat Chuck met je knor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan