BasBQ
Beef en Steak

Cuy cuy (cavia)

Was het bij konijnen niet zo dat je ze heel eenvoudig kunt vermeerderen? :-/

Ik heb gisteren rendier gegeten, ben ik nou ook slecht?
 
Geen idee, er zat wel een rode bessensaus bij.
 
Hendrik Willem zei:
ja ik ben een dieren liefhebber ik eet alleen normaal vlees laat ik het zo zeggen.
=)) =)) =))

@ Nosmo: Rendier smaakt heerlijk en ook eland smaakt fantastisch!
 
En weer terug naar het originele onderwerp graag ;)
 
Zou je bij de slager een cavia kunnen bestellen?
Ik lees her en der op google dat sommige cavia's inge?nt zijn, dus bedoeld zijn als huisdier en niet om op te eten. 
Ik ben van plan om naar Ecuador op vakantie te gaan, dus krijg daar vast een smakelijk caviaatje op het bord voorgeschoteld.
 
Ik denk niet dat je cavia bij de slager kan bestellen. Bij ons sowieso niet, maar heb ook nog nooit een slager meegemaakt die dit verkoopt
 
hertogjr zei:
Ik denk niet dat je cavia bij de slager kan bestellen. Bij ons sowieso niet, maar heb ook nog nooit een slager meegemaakt die dit verkoopt
Was ook een valse hoop.
 
Gelieve hier alleen recepten te delen, daar ging dit draadje tenslotte over ;).
 
Na het herlezen van dit hele draadje besef ik dat ook ik mijzelf een echte dierenliefhebber zou willen noemen.  Ik lust ze tot op heden allemaal :D
Ik ben benieuwd of het wat wordt met zo'n knuffeldier. Kom maar op met de foto's als hij op de grill ligt te spetteren zou ik zeggen :p
 
Geweldig topic dit.

Als frequent China reiziger heb ik mijn lijstje met gegeten lekkere "exotische" diertjes ook behoorlijk lang.
Mijn vriendin heeft ook wel interesse in een CC. (Culinaire Cavia)  ;)

Zal eens kijken of ik binnenkort het lef heb om een dierenwinkel binnen te lopen.
 
Wel jammer dat de TS zich niet meer op 't forum durft te laten zien.....

Was wel benieuwd naar de foto's ;)
 
Ik hoor vaker van mensen, ach ja, je eet toch ook varken en kip? Waarom dan geen andere dieren...
Kan ze geen ongelijk geven, maar toch draait mijn maag zich 3 x om bij het idee alleen al.
 
Mijn grens ligt bij aap en zwaar bedreigde diersoorten.
Voor de rest staat alles onder mij in de voedselketen.

Vorig jaar nog een volle plaat met kleine lapjes vlees opgediend gekregen.
Dit bleken eenden tongetjes zijn. Erg lekker.

Goed klaar gemaakt kan kwal ook bijzonder lekker zijn.

 
Terug
Bovenaan Onderaan