BasBQ
Beef en Steak

Coleslaw/Koolsla van Dominique

Tja, dan zijn er twee opties.... Je gooit het weg want niet up to par , of je eet het toch en denkt “ als ie nu al zo lekker is, hoe fijn is ie dan als ik hem wel een nachtje had laten staan” 😂😂.

Ik ga sowieso voor de laatste optie, het proeven was al geen straf ;-)
 
Bedankt voor dit recept Dominique, by far de lekkerste coleslaw die ik gegeten/gemaakt heb. 👍
Iets fijner geraspt dan anders, maar de smaak was super. Zeker als combi met PP.

B2A108B9-F7E7-446D-9E6E-347D62A170F9.jpeg
 
Fijn dat het je beviel, en heel leuk dat je het even laat weten en zien 😊
 
Dank je wel 😊
 
Sinds mijn laatste bericht hier (twee weken geleden) al weer een paar keer gemaakt, wat een heerlijke salade zeg!

De mayo is bij ons wel vervangen door brander mayo en vrouwlief wil er graag een appeltje in (in kleine blokjes gesneden) maar je kunt uiteindelijk natuurlijk veel meer varieren met bijvoorbeeld een gesnipperd augurkje, rozijnen etc. etc.
 
Sinds mijn laatste bericht hier (twee weken geleden) al weer een paar keer gemaakt, wat een heerlijke salade zeg!

De mayo is bij ons wel vervangen door brander mayo en vrouwlief wil er graag een appeltje in (in kleine blokjes gesneden) maar je kunt uiteindelijk natuurlijk veel meer varieren met bijvoorbeeld een gesnipperd augurkje, rozijnen etc. etc.

Ik ken Brander niet, maar zie dat ze het hier verkopen bij Hanos en dat hij wat meer gekruid is dan naturel mayonaise. Als het voor jullie werkt, is dat toch top? Leuk om te horen dat hij je bevalt, en geef er vooral je eigen twist aan hoor. Eet smakelijk! 🍴
 
Gedaan. Recept is weer compleet.
 
Eindelijk ook geprobeerd. Ik kan alleen maar zeggen, alle lof voor je. Zelfs zonder de pp erg lekker. De dag erna hemels :) ik zou je er bijna een badge voor geven.
20200821_175752.jpg
20200821_180355.jpg
Dit is een recept wat zeker vaker gemaakt gaat worden. (y)
 
Dank je wel voor het compliment, het ziet er dan ook heerlijk uit!
 
Dank je wel voor je compliment!
 
1604906334928.png

bedankt weer! dit is al de 4e keer denk ik? haha ik probeer geen eens iets anders meer...
 
Hier ook liefhebbers van het onderwerp, zelfs vriendin vind het lekker, en dat zegt wat als het op een salade aankomt (ik ben geen konijn enzo)
 
Hier ook liefhebbers van het onderwerp, zelfs vriendin vind het lekker, en dat zegt wat als het op een salade aankomt (ik ben geen konijn enzo)
Dank je wel voor het compliment, en ik snap het hoor. Als ik kan kiezen tussen vlees en salade is de keuze sowieso vlees 😀
 
Morgen staat er pp op het menu, heb je salade proberen te maken. Bedankt voor het recept!

IMG-20210119-WA0010.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan