BasBQ
Beef en Steak

beginnersteam wedstrijd bbq

Achieltje zei:
Wat een leuk initiatief Leo.
Wij hebben als team ook nog niet zo heel veel ervaring, alhoewel, toch al een wedstrijdje of 6 ondertussen.
Als ik met raad of daad kan bijstaan voor dit initiatief...
En wij dan?  :p
 
Achieltje zei:
Wat een leuk initiatief Leo.
Wij hebben als team ook nog niet zo heel veel ervaring, alhoewel, toch al een wedstrijdje of 6 ondertussen.
Als ik met raad of daad kan bijstaan voor dit initiatief...

dank je wel achieltje  :)
jammer Ceriel  :p
 
Succes voor het team, voor mij om de hoek ik kom zeker even kijken.
 
dank je wel Richard
 
Ceriel zei:
Achieltje zei:
Wat een leuk initiatief Leo.
Wij hebben als team ook nog niet zo heel veel ervaring, alhoewel, toch al een wedstrijdje of 6 ondertussen.
Als ik met raad of daad kan bijstaan voor dit initiatief...
En wij dan?  :p

Hoezo Ceriel? Ik bedoelde gewoon dat ik dit zo'n tof iets vind dat ik graag mijn kennis over wedstrijdbbq wil delen. Maar als jullie ook raad of daad willen? Alleen, ik denk dat jullie al meer awards hebben binnengerijfd dan ik ;-)

Maar anyway, ik weet wat er naar voorbereiding allemaal wel belangrijk en minder belangrijk is, waar je in het begin teveel je tijd aan verspeelt of net te weinig tijd aan geeft. En zo'n dingen delen doe ik met plezier. Ik ga daarvoor niet m'n full recipe van bijvoorbeeld mijn kip geven, maar op weg helpen, no problemo. Heb jij toevallig op Tony Stone niet een little class in kip prepping gehad van mij ;-)
 
Maar anyway, ik weet wat er naar voorbereiding allemaal wel belangrijk en minder belangrijk is, waar je in het begin teveel je tijd aan verspeelt of net te weinig tijd aan geeft. En zo'n dingen delen doe ik met plezier. Ik ga daarvoor niet m'n full recipe van bijvoorbeeld mijn kip geven, maar op weg helpen, no problemo. Heb jij toevallig op Tony Stone niet een little class in kip prepping gehad van mij ;-)


Toevallig heb ik gisteren op slinkse wijze het recept van Tjoppie Doppie bbq team kunnen bemachtigen, als er liefhebbers zijn zal ik het wel posten. :D
 
Achieltje zei:
Hoezo Ceriel? Ik bedoelde gewoon dat ik dit zo'n tof iets vind dat ik graag mijn kennis over wedstrijdbbq wil delen. Maar als jullie ook raad of daad willen? Alleen, ik denk dat jullie al meer awards hebben binnengerijfd dan ik ;-)
Geintje natuurlijk! Als we hulp nodig hebben melden we ons zeker. En anders wel voor een pintje... :)
 
Ik lees dit bericht natuurlijk weer veel te laat.  :-S


Ik vind het wel een supergaaf initiatief. Ik wens het TTT dan ook niet meer dan het beste van het beste uiteraard.  B-) B-)


Mocht er in de toekomst weer zo'n initiatief komen houd ik me zeker aanbevolen.
 
Maccie zei:
Ik lees dit bericht natuurlijk weer veel te laat.  :-S


Ik vind het wel een supergaaf initiatief. Ik wens het TTT dan ook niet meer dan het beste van het beste uiteraard.  B-) B-)


Mocht er in de toekomst weer zo'n initiatief komen houd ik me zeker aanbevolen.

dank je wel, na de wedstrijd als wij dit ge?valueerd hebben, zal ik kijken of ik dit volgend jaar weer een keer doe. Vind de reacties erg gaaf en leuk, dus daar zal het zeker niet aan liggen
 
Helaas gaat het dit jaar niet lukken ivm werk. Hopelijk kan ik volgend jaar meedoen  :D
 
mooi initiatief.. ik heb helaas mijn werk wat constant mij in de weg zit.. .. heb dit keer wel mijn steentje op een andere manier bij kunnen dragen hoop ik ;-)

 
Boyke zei:
mooi initiatief.. ik heb helaas mijn werk wat constant mij in de weg zit.. .. heb dit keer wel mijn steentje op een andere manier bij kunnen dragen hoop ik ;-)
Je hebt in ieder geval je eerste broodje PP bij ons aan de stand wel verdiend, dunkt mij zo! Leuk gedaan man.
 
El Fumarole zei:
Boyke zei:
mooi initiatief.. ik heb helaas mijn werk wat constant mij in de weg zit.. .. heb dit keer wel mijn steentje op een andere manier bij kunnen dragen hoop ik ;-)
Je hebt in ieder geval je eerste broodje PP bij ons aan de stand wel verdiend, dunkt mij zo! Leuk gedaan man.

kijk dat klinkt goed! ik ga zeker proberen langs te komen dan!
 
En een koud biertje van The Captain!  :D
 
Hey kerels.
Echt top dat dit gaat gebeuren. Heel veel succes.
Ik ga jullie zeker volgen.
Leuk!

voelen de SSS al nattigheid?  ;)
 
Ridevi71 zei:
Hey kerels.
Echt top dat dit gaat gebeuren. Heel veel succes.
Ik ga jullie zeker volgen.
Leuk!

voelen de SSS al nattigheid?  ;)
Misschien heb je al gezien dat ze hun bbq guru en wsm aan het verkopen zijn, dus volgens mij gooien ze de handdoek al in de ring.
 
Ik heb wel interesse moet even de agenda bekijken.
 
Ridevi71 zei:
Hey kerels.
Echt top dat dit gaat gebeuren. Heel veel succes.
Ik ga jullie zeker volgen.
Leuk!

voelen de SSS al nattigheid?  ;)

Misschien van de regen in oktober?
 
De SSS wensen Triple T heel veel succes. En nattigheid voelen? Nee hoor.
We barbecue?n tegen onszelf. Proberen iedere keer betere scores te halen en de uitdaging voor ons nu is om in alle categorie?n een behoorlijk resultaat neer te zetten.
Als je wat langer meedoet krijg je steeds meer respect voor de teams die daar telkens weer in slagen.
Zelf ben ik al tevreden met een call en een plek bij de eerste 10-15, beetje afhankelijk van de hoeveelheid teams. Al het andere is mooi meegenomen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan