BasBQ
Beef en Steak

beginnersteam wedstrijd bbq

Leo zei:
barts zei:
Lijkt me leuk Leo kan alleen het eerste oefen weekend niet is dat een probleem?

Dat is denk ik wel lastig, het eerste weekend wordt jullie allemaal uitgelegd en voorgedaan hoe het vlees voor te bereiden, het 2e weekend mogen jullie zelf aan de slag, dus is het zeker heel zinvol om r ook het eerste weekend bij te zijn

Gaat het helaas over.
 
jammer Bart, misschien een volgende keer
 
Jeroen_S zei:
Zeker een leuk initiatief Leo, leuk als je er 8 bij elkaar krijgt. Lijkt me ook wel leuk om te doen maar kom echt net kijken met de Q :p

Dat maakt niet uit volgens mij, misschien kan je er heel veel van leren!
Gewoon inschrijven!
 
Top Leo ik denk idd dat dit net voor vakantie periode veel beter uit komt en de drempel is nu nog lager.
Voor me zelf komt dit ook gunstig uit omdat ik er de zaterdag waarschijnlijk nog bij kan zijn, en omdat ik Urs toch moet brengen blijf ik nog wel even plakken en hoop stil vanuit een hoekje nog wat op te steken.

Voor de mensen die nog steeds twijfelden schrijf je nu in voor deze unieke ervaring.
 
Leo zei:
kom je daar niet eens voor terug dan? ;)

Tja daar zeg je wat... we zitten in Duitsland op 400 km... zou dus misschien nog wel kunnen ook...  :p
 
Alvast eens nadenken over een logo voor op de banner van het TIT-team! ;)
 
Ik heb het hier in de groep gegooid en kom er zsm op terug mensen!

Ik denk dat het in dit format wel zou moeten kunnen alleen moeten we het denk ik nog wel ff over de naam hebben...  :p
 
Lin zei:
Ik heb het hier in de groep gegooid en kom er zsm op terug mensen!

Ik denk dat het in dit format wel zou moeten kunnen alleen moeten we het denk ik nog wel ff over de naam hebben...  :p
Ja lin, we moeten het inderdaad nog ff over de naam hebben aangezien er vrouwelijke deelnemers bij zitten :p
 
Goed om het gewoon tijdens de Cook Off te doen, zo zijn veel teams destijds bij de Tony Stone begonnen.

Gisteren hoorde ik Dennis zeggen, Triple T, The Training Team ;).
 
Supermooi initiatief!
Is er een kans dat een principe als dit ooit eens als workshop gegeven kan worden? Ben niet zo wedstrijderig, maar het lijkt me wel interessant om live  tips & tricks te krijgen van bbq-ers die w?l kunnen koken :)
 
je kon je inschrijven voor zo'n workshop in de haag, een top team uit Amerika geeft daar een workshop wedstrijd bbq
 
Frits zei:
Gisteren hoorde ik Dennis zeggen, Triple T, The Training Team ;).

TripleT vind ik ook leuk... zit een verwijzinkje naar de TriTip in, vind ik ook wel geinig.

Maar Leo, sorry voor het doorvragen, maar ik vind de eerste post er niet echt duidelijker op geworden. Gaan we nu van 2 oefen-weekenden naar 0?
Ik kan vanwege vakantie die eerste niet, maar het tweede weekend wel. Is het handig om ongetraind samen aan de slag te gaan?

Oh en die workshop in Scheveningen is van de Swampboys, een post van MrMannetje!
Kijk hier: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/bbq-agenda/swamp-boys-competition-masterclass/msg178450/#msg178450

En deze geluksvogel gaat daar lekker ook naar toe! Joehoe!
 
Helaas mensen, mijn naam moet toch geschrrapt worden....  :-S
Ik ga het niet redden om een heel weekend aanwezig te zijn.

Wie weet een andere keer.

En jullie wel superveel succes gewenst!
 
Jeroen_S zei:
Zet mij er maar bij jongens, dicht bij huis en als ik de Cook of bij de baseball zag moet het een fantastische ervaring zijn :D

leuk Jeroen, ik zet je er bij  :)
 
Supergoed initiatief dit. Voor nu voor mij te vroeg, maar in de (nabije) toekomst zeker iets voor mij.

Ik hoop dat dit niet een ??nmalig idee wordt.
 
Hoezo nog te vroeg? Het is maar barbecue, geen rocket science.

Als het je leuk lijkt gewoon meedoen, het is gewoon heel leerzaam, waar je ook in de achtertuin veel aan hebt.
 
Frits zei:
Hoezo nog te vroeg? Het is maar barbecue, geen rocket science.

Als het je leuk lijkt gewoon meedoen, het is gewoon heel leerzaam, waar je ook in de achtertuin veel aan hebt.

Frits een hele dikke +1
 
Terug
Bovenaan Onderaan