BasBQ
Beef en Steak

beginnersteam wedstrijd bbq

Super leuk initiatief... Heb een paar dagen niet op het forum gekeken dus zie nu pas het bericht.
Ikzelf kom uit Brabant, niet echt in de buurt...
Ik zie dat in oktober de wedstrijd is maar wanneer is het eerste oefenweekend ?
Misschien kijk ik erover heen.
Het lijkt me wel erg leerzaam.
 
Tom Hendriks zei:
Super leuk initiatief... Heb een paar dagen niet op het forum gekeken dus zie nu pas het bericht.
Ikzelf kom uit Brabant, niet echt in de buurt...
Ik zie dat in oktober de wedstrijd is maar wanneer is het eerste oefenweekend ?
Misschien kijk ik erover heen.
Het lijkt me wel erg leerzaam.

hoi Tom,
In eerste instantie had ik wel een oefen weekend ingecalculeerd, maar omdat de vakantie ook voor de deur staat en er een aantal mensen voor de vakantie net kon had ik ze geschrapt, ik wil eventueel het weekend van 19 op 20 september nog wel opnieuw vastleggen om te oefenen, als de anderen dan ook kunnen.
Door mijn catering zit ik alle andere weekenden vol, ik kan dus niks meer schuiven.
Je zal snel moeten beslissen, want dan ben je de laatste in het team, en zitten we vol
 
El Fumarole zei:
Gaat mij er maar om dat ik eindelijk wel eens wil weten hoe Dominique die kip maakt.

Ik koop ze gemarineerd, en geef ze een piep in de manjetron. Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen Jeroen =))
 
Leo zei:
Tom Hendriks zei:
Super leuk initiatief... Heb een paar dagen niet op het forum gekeken dus zie nu pas het bericht.
Ikzelf kom uit Brabant, niet echt in de buurt...
Ik zie dat in oktober de wedstrijd is maar wanneer is het eerste oefenweekend ?
Misschien kijk ik erover heen.
Het lijkt me wel erg leerzaam.

hoi Tom,
In eerste instantie had ik wel een oefen weekend ingecalculeerd, maar omdat de vakantie ook voor de deur staat en er een aantal mensen voor de vakantie net kon had ik ze geschrapt, ik wil eventueel het weekend van 19 op 20 september nog wel opnieuw vastleggen om te oefenen, als de anderen dan ook kunnen.
Door mijn catering zit ik alle andere weekenden vol, ik kan dus niks meer schuiven.
Je zal snel moeten beslissen, want dan ben je de laatste in het team, en zitten we vol

Hoi Leo,

Dus als ik het goed begrijp, is er 1 oefenweekend en dan de wedstrijd?
Je geeft aan als de anderen in september ook kunnen, als het merendeel niet kan wat dan ? Gelijk naar de wedstrijd ? Ik zou het wel fijn vinden als er van tevoren geoefend kan worden.. :D
Ik weet nl niet of ik al klaar ben voor een wedstrijd...
 
maak je niet ongerust Tom, dat zijn ze allemaal niet.
Daarom heb ik dit georganiseerd  ;)
 
Misschien kunnen we in kleiner comit? ook een keer bijeenkomen voor wat meer oefensessies. Ikzelf ben in juli 3 weken weg, maar in augustus en september heb ik nog niet veel staan.
 
ik heb aan de anderen door gegeven dat ze dat weekend moeten reserveren, de meeste kunnen wel en vinden een oefen weekend ook wel fijn.
dus ga daar maar vanuit
 
Hoi Leo,

Ik wil wel meedoen.
Ik ga het proberen, het is leerzaam maar vind het stiekem ook wel erg spannend... :)
Dus als het nog kan, zet mij er maar bij...
 
Tom Hendriks zei:
Hoi Leo,

Ik wil wel meedoen.
Ik ga het proberen, het is leerzaam maar vind het stiekem ook wel erg spannend... :)
Dus als het nog kan, zet mij er maar bij...
Ik heb net ook even een schoon onderbroekje uit de kast moeten trekken hoor.
Maar Leo is erbij, dus waarschijnlijk gaan we die cookoff vrij makkelijk winnen. ?
 
gaaf en leuk Tom, ik zet je erbij, voel je welkom
 
Ooooh jongens (en meisje!  :-*  ) wat goed dat het gelukt is!! Superveel succes en plezier gewenst!!
 
El Fumarole zei:
Ik heb net ook even een schoon onderbroekje uit de kast moeten trekken hoor.
Maar Leo is erbij, dus waarschijnlijk gaan we die cookoff vrij makkelijk winnen. ?

Schoon onderbroekje +1

maar dan dus van de euforie dat ons winnende team al compleet is...  :p
 
Als we maar heel veel lol hebben en zelf tevreden zijn... wordt vast een heerlijke ervaring!
 
Sander72 zei:
wordt vast een heerlijke ervaring!
Het gaat vast een leuk/gezellig weekend worden!
Er doen meer Genootschapsleden aan de wedstrijd mee, dan dat er op de gemiddelde meating komen  ;)
 
De Cook-Off is ook vanuit hier ontstaan, het is niet voor niets de BBQ Society Cook-Off ;)
 
Gaaf dat er nu een team is opgericht en dat ik daar deel van mag uitmaken...
Gelukkig zijn er meer team-leden die het spannend vinden..
Het zal een heerlijke leerzame ervaring worden...
@Leo: ik neem aan dat we tzt nog alle details te horen krijgen en het adres waar we moeten zijn etc..?
 
Tom Hendriks zei:
Gaaf dat er nu een team is opgericht en dat ik daar deel van mag uitmaken...
Gelukkig zijn er meer team-leden die het spannend vinden..
Het zal een heerlijke leerzame ervaring worden...
@Leo: ik neem aan dat we tzt nog alle details te horen krijgen en het adres waar we moeten zijn etc..?

Ik ga komende week alles uitwerken en dan horen jullie meer, ik hoop dan ook wat meer te weten over eventuele vlees sponsoring
 
Wat een leuk initiatief Leo.
Wij hebben als team ook nog niet zo heel veel ervaring, alhoewel, toch al een wedstrijdje of 6 ondertussen.
Als ik met raad of daad kan bijstaan voor dit initiatief...
 
Terug
Bovenaan Onderaan