BasBQ
Beef en Steak

beginnersteam wedstrijd bbq

noskos zei:
De SSS wensen Triple T heel veel succes. En nattigheid voelen? Nee hoor.
We barbecue?n tegen onszelf. Proberen iedere keer betere scores te halen en de uitdaging voor ons nu is om in alle categorie?n een behoorlijk resultaat neer te zetten.
Als je wat langer meedoet krijg je steeds meer respect voor de teams die daar telkens weer in slagen.
Zelf ben ik al tevreden met een call en een plek bij de eerste 10-15, beetje afhankelijk van de hoeveelheid teams. Al het andere is mooi meegenomen ;)
Ok, ik zag dat jullie de spullen wegdeden en naar Itali? gingen vluchten, dus ik dacht: 'Die houden het voor gezien.'
Ik vind het het echter wel zo gezellig als jullie er in oktober toch bij willen zijn hoor :)
Het wordt in ieder geval een topweekend, dat is nu al zeker!
 
El Fumarole zei:
noskos zei:
De SSS wensen Triple T heel veel succes. En nattigheid voelen? Nee hoor.
We barbecue?n tegen onszelf. Proberen iedere keer betere scores te halen en de uitdaging voor ons nu is om in alle categorie?n een behoorlijk resultaat neer te zetten.
Als je wat langer meedoet krijg je steeds meer respect voor de teams die daar telkens weer in slagen.
Zelf ben ik al tevreden met een call en een plek bij de eerste 10-15, beetje afhankelijk van de hoeveelheid teams. Al het andere is mooi meegenomen ;)
Ok, ik zag dat jullie de spullen wegdeden en naar Itali? gingen vluchten, dus ik dacht: 'Die houden het voor gezien.'
Ik vind het het echter wel zo gezellig als jullie er in oktober toch bij willen zijn hoor :)
Het wordt in ieder geval een topweekend, dat is nu al zeker!

+1
idd. gezellig. genieten!
 
Ridevi71 zei:

Zal ik dan toch maar even voor Urs (ula) opkomen? De laatste keer dat ik haar zag was ze echt geen kerel..... En ze zit toch in het team =))
 
maroc zei:
Ik heb wel interesse moet even de agenda bekijken.

Helaas, military boekelo in dat weekend. En jullie zaten vol zag ik later :(
 
ben je een paar weken druk komt er zoiets moois voorbij..
ik hoop dat dit een vervolg krijgt, dan hoop ik op tijd te kunnen inschrijven
 
dennis zei:
Hoe gaat het eigenlijk met dit team?

men is druk aan het oefenen, in september nog een weekend met z'n allen en dan gaan we vlammen op de Cook-off, dus kom ons lekker aanmoedigen
 
Heel veel succes vandaag. Helaas de griep te pakken had jullie graag in levende lijven aan willen moedigen.
 
Hey guys.
Gefeliciteerd met het resultaat.
Top gedaan.
 
Gefeliciteerd met jullie resultaalt! Top gedaan voor jullie eerste wedstrijd!
 
Goed gedaan begrijp ik ? Ik herinner me alleen een waterpijp, en een klein brabants onderonsje  :D
 
dank voor alle felicitaties, wij hebben er met z'n allen vreselijk van genoten en hadden niet durven dromen van een 5e plek ribs, ben trots op de mannen.
 
Boldeagle zei:
Goed gedaan begrijp ik ? Ik herinner me alleen een waterpijp, en een klein brabants onderonsje  :D

Dag die Mike, leuk om jullie ontmoet te hebben. Was inderdaad een leuk en gezellig Brabants onderonsje.
Boldeagle, nu weet ik wie het is.. Doe de groeten aan die andere gezellige "Gerda"..

Houdoe en bedankt

Gr Tom Hendriks (Triple-T)
 
Komt er volgend jaar weer een beginnersteam Leo? Mits het past in mijn werkschema wil ik me graag aanmelden.
 
barts zei:
Komt er volgend jaar weer een beginnersteam Leo? Mits het past in mijn werkschema wil ik me graag aanmelden.

er komt zoals het er nu voor staat volgend jaar zeker weer een nieuwe Triple-T.
dat wordt dan the class of 2016  :) ;)
 
Leo zei:
er komt zoals het er nu voor staat volgend jaar zeker weer een nieuwe Triple-T.
dat wordt dan the class of 2016  :) ;)

Count me in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan