BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap zomer meeting

Mmhhh.....helaas zullen wij er dit keer niet bij zijn.
We moeten dan een tuinfeestje opleuken met wat lekkere hapjes. Dus wel Q maar helaas niet onder gelijk gestemden dit keer :D
 
Chef Martin zei:
Change of plans.... ik kom op de fiets :p

Goed idee, ;) barbecue?n kan altijd nog als het slecht weer is.
 
Kan ik mezelf nog opgeven voor de Brisket klas?
 
Uiteraard
 
Chef Martin zei:
Gerard777 zei:
Update:

Er zal een tap aanwezig zijn en ook in frisdrank wordt voorzien.

Er zal een Muntjes systeem worden gehanteerd en het eerste biertje of twee frisjes worden gesponsord :)

Change of plans.... ik kom op de fiets :p

Als je me op komt halen, ga ik achterop.....
=))
 
ReneR zei:
Chef Martin zei:
Gerard777 zei:
Update:

Er zal een tap aanwezig zijn en ook in frisdrank wordt voorzien.

Er zal een Muntjes systeem worden gehanteerd en het eerste biertje of twee frisjes worden gesponsord :)

Change of plans.... ik kom op de fiets :p

Als je me op komt halen, ga ik achterop.....
=))

Foto! (anders is het niet gebeurt, zou zonde zijn)
 
Moet hier even over nadenken.

Als je met zowel de brisket als rib klas mee wilt doen, kan dat?
Ik denk dat de Brisket nog niet klaar is als de rib klas al begint?
Kan wel een WGA menemen maar of deze geschikt is voor zowel brisket als ribs weet ik niet.
Moet je naast het vlees ook zelf kruiden meenemen? Heb nog niet de juiste smaak bij de ribs kunnen vinden. Kan natuurlijk aan de kruiden of wat dan ook liggen.

 
Je kunt aan beide klassen mee doen.

Goeie vraag vwb de kruiden; daar zal ik in voorzien ;) uiteraard staat t vrij een eigen mix mee te nemen.

We hebben een aantal smokers beschikbaar :) hoe meer mensen een smoker meenemen hoe makkelijker het wordt.
 
ReneR zei:
Chef Martin zei:
Gerard777 zei:
Update:

Er zal een tap aanwezig zijn en ook in frisdrank wordt voorzien.

Er zal een Muntjes systeem worden gehanteerd en het eerste biertje of twee frisjes worden gesponsord :)

Change of plans.... ik kom op de fiets :p

Als je me op komt halen, ga ik achterop.....
=))
Kijk maar uit, Martin kennende zou het me niet verbazen als hij op de racefiets komt  :p
 
Gerard777 zei:
Je kunt aan beide klassen mee doen.

Goeie vraag vwb de kruiden; daar zal ik in voorzien ;) uiteraard staat t vrij een eigen mix mee te nemen.

We hebben een aantal smokers beschikbaar :) hoe meer mensen een smoker meenemen hoe makkelijker het wordt.
Ok, dan ga ik na de brisket wellicht ook even mee ribbelen.

Helaas kan ook ik alleen eventueel maar een wga meebrengen. Mijn smoker en Ei passen met geen mogelijkheid in mijn auto :(
 
als ik het goed begrijp is er tussen 10:00 en 12:00 niemand om mee te proosten ?  :-O
 
Boldeagle zei:
als ik het goed begrijp is er tussen 10:00 en 12:00 niemand om mee te proosten ?  :-O
Jawel, maar hij staat ff in de buurt van de rokende reigers :)
 
ReneR zei:
Chef Martin zei:
Gerard777 zei:
Update:

Er zal een tap aanwezig zijn en ook in frisdrank wordt voorzien.

Er zal een Muntjes systeem worden gehanteerd en het eerste biertje of twee frisjes worden gesponsord :)

Change of plans.... ik kom op de fiets :p

Als je me op komt halen, ga ik achterop.....
=))
Je woont ook in het dorp toch? Stuur je adres maar.
 
Ik heb wel interesse in een van de klassen, maar zie ik nu dat er nog helemaal geen aanmeldingen zijn? Enig idee hoeveel medegenootschappers er verwacht worden?
 
Er zijn weldegelijk aanmeldingen maar via tapatalk kan ik de post niet wijzigen :(
 
Wat moet ik me voorstellen bij de klassen? Ik neem aan dat het vlees al gerubt en/of ge?njecteerd moet zijn, kan iemand daar iets meer over vertellen?
 
Injecteren is een keuze; ik doe t wel bij competitie maar thuis eigenlijk nooit ;) kruiden kan op locatie; het gaat voornamelijk om de bereidingswijze zodat je thuis met de opgedane ervaring de op kunt maken zoals je zelf wilt :)
 
Gerard777 zei:
Injecteren is een keuze; ik doe t wel bij competitie maar thuis eigenlijk nooit ;) kruiden kan op locatie; het gaat voornamelijk om de bereidingswijze zodat je thuis met de opgedane ervaring de op kunt maken zoals je zelf wilt :)
Gaan we dan niet echt met de hele klas pakweg12 uur lang naar die langzaam garende brisket zitten kijken? Biertje erbij.....
:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan