BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap zomer meeting

Let's pak in da meat! Tot straks mensen!
 
hejuveba.jpg


yba6y3up.jpg


papetyva.jpg


Sat? van runderhart van Bert.
namyjy6y.jpg
 
De runderhart sat? was een echte smaakexplosie
 
Dat hart had ik graag willen proeven!
 
Het was een heel erg leuke middag,met lekkere dingen proeven en gezellige mensen.
Van cut pork en worstjes en bacon tot aan een stukje runderhart sat?.
Die sat? was idd echt super lekker!!
Niet gedacht dat ik dat nog eens zou eten.

Kortom allen die het mede mogelijk gemaakt hebben Bedankt!
 
Hier hetzelfde.


Gezellige middag gehad. Veel lekkere dingen gegeten. Ideeen uitgewisseld.
Ik vond het een geslaagde middag.




Hulde voor de organisatie. =D>
 
Lekkah lekkah lekkah was het weer mensen. De mensen die niet geweest zijn hebben toch weer wat leuks gemist.
Organisatie bedankt!
Bert had weer een mooie actie met zijn runderhart, wat wonderlijk heerlijk was,  terwijl Ceriel de blits maakte met zijn lekkere bacon en zijn heerlijke worstjes. Topdagje, ik ga nu ff in de after sun. ...
 
Ik was te laat voor de sat?, maar heb wel lekkere ribs, pulled pork en brisket mogen proeven, lekker hoor!

Het was mijn eerste meeting, en ondanks de kleine opkomst was het zeker gezellig en leerzaam, tot de volgende keer!
 
Altijd leuk en gezellig zo'n meeting. Loop nu al weer te bedenken wat ik de volgende keer wil maken.
Wordt steeds lastiger ;)
 
Bert zei:
Altijd leuk en gezellig zo'n meeting. Loop nu al weer te bedenken wat ik de volgende keer wil maken.
Wordt steeds lastiger ;)
Je komt in ieder geval altijd met iets leuks op de proppen Bert. Dat runderhart vond ik echt gaaf!
 
Hier nog wat plaatjes van mijn kant:

51UCn6H.jpg


Mijn eigen Maple cured bourbon black pepper bacon en de kip van ReneR:
qIVZmXk.jpg


DOhseAc.jpg


wA1FROo.jpg


cuWe4gE.jpg


7a96Ugs.jpg


"Shiny" ribs... B-)
5BJa0sm.jpg


Knorretje verdiend!
pgaUdH4.jpg


Rene ook...x8  :D
keVkZ9d.jpg


En het koetje, om je vingers bij af te likken...
ToxqFTe.jpg


Ondanks de "magere" opkomst, erg genoten en weer leuk om een gezicht/verhaal te hebben bij mede-forumleden
 
Ziet er echt top uit hoor! Lijkt mij ook erg leuk om eens "live" kennis te maken maar helaas is het voor mij meestal ver weg...
 
Lin zei:
Ziet er echt top uit hoor! Lijkt mij ook erg leuk om eens "live" kennis te maken maar helaas is het voor mij meestal ver weg...
Afstand is maar relatief Linda. Ik was niet de enige vandaag die 1,5 uur in de auto gezeten heeft om in the middle of nowhere een dag lang met BBQ bezig te zijn....
Dus de volgende meating ben je erbij?  :p
 
Wie weet Ceriel! Lijkt me wel gezellig!! Vandaag kon ik trouwens ook niet want ik heb de hele dag gezongen op een korenfestival. 
 
Lin zei:
Wie weet Ceriel! Lijkt me wel gezellig!! Vandaag kon ik trouwens ook niet want ik heb de hele dag gezongen op een korenfestival.
Ik zeg: prioriteiten! :D
 
El Fumarole zei:
Lin zei:
Wie weet Ceriel! Lijkt me wel gezellig!! Vandaag kon ik trouwens ook niet want ik heb de hele dag gezongen op een korenfestival.
Ik zeg: prioriteiten! :D
=))
 
Ziet er gezellig uit.

Helaas kon ik er niet bij zijn omdat gisteren mijn meisje aan haar knie is geopereerd maar anders had ik er zeker bij geweest.
 
Ceriel zei:
Lin zei:
Ziet er echt top uit hoor! Lijkt mij ook erg leuk om eens "live" kennis te maken maar helaas is het voor mij meestal ver weg...
Afstand is maar relatief Linda. Ik was niet de enige vandaag die 1,5 uur in de auto gezeten heeft om in the middle of nowhere een dag lang met BBQ bezig te zijn....
Dus de volgende meating ben je erbij?  :p

+1
 
Terug
Bovenaan Onderaan