BasBQ
Beef en Steak

BBQBoel.nl.... mijn nieuwe uitdaging

 
 

Boel0037

Pitmaster
Berichten
960
Beste allemaal,

Sinds ik besmet ben geraakt met het BBQ virus kriebelt het en ben ik bezig om er misschien iets meer van te maken dan alleen een hobby.
Na veel overleg nadenken en praten met mensen ben ik overstag gegaan en sinds vandaag is de webshop een feit.

Na overleg met Dennis en Frits wil ik via deze eenmalig post dat toch ook bij jullie kenbaar maken. Natuurlijk om het onder de aandacht te brengen maar ook vooral om te delen waar ik best al wat uurtjes in heb zitten, met veel enthousiasme mee bezig ben en enorm veel plezier aan beleef?..

www.bbqboel.nl is een webwinkel waar de bekende producten voor de BBQ te krijgen zijn zoals Rubs, Sauzen en brandstof maar natuurlijk ook de artikelen voor een van mijn grote passies, worst maken!

In de komende tijd zullen er meer producten bijkomen waaronder hardware en meer sauzen en rubs, kom daarom af en toe even gezellig buurten op de site!

Omdat ik voor het forum toch ook iets speciaal wil doen heb ik de volgende actie bedacht.
Tot en met 31mei krijgt iedereen die het woord BBQGENOOTSCHAP invult (in hoofdletters) als kortingscode 15% korting bij iedere bestelling.

Ik hoop jullie graag een keer in de webshop te ontmoeten! :)

 
succes met je winkel
 
Zorg dat je geen eenheidsworst wordt Jan-Teunis, en probeer je te onderscheiden van de rest.
Heel veel suc6.

Spannend hoor  :)

Mac
 
Boel, dat is een erg mooi initiatief van je; Ik wens je veel succes en zal dadelijk de site eens gaan checken!
Met name de "worst-afdeling" zal ik goed bekijken.

Edit: Ik heb inmiddels even gekeken en denk een bepaald DNA op de website te herkennen  :)
 
@Boel: je moet nog even naar de algemene voorwaarden kijken even een voorbeeld:

2.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes en diensten en op alle overeenkomsten tot uitvoeren van werk en/of van koop en verkoop door bbqboel.nl, hierna te noemen \\\\\\\"de gebruiker\\\\\\\".
 
Succes!
 
Succes gozer! Het lijkt me lastig om je in deze aparte markt te onderscheiden. Ik hoop dat je er een succesvol en leuk winkeltje van
kunt maken!

tip: Wat ik persoonlijk altijd erg belangrijk vindt bij webshops is dat er voldoende info bij de produkten staat. Ik zie bv twee soorten houtskool die ik niet ken (dus interessant), maar er staat eigenlijk niet bij hoe hard ze zijn, wat de brandduur is, hoe makkelijk het aan gaat en of het nog smaak toevoegt. Dat soort dingen.


 
Succes! De webshop staat al in m'n favorietenlijst!
 
Succes! Ik zorg dat ik af en toe langs surf.
 
Mooi hoor J-T en ik hoop dat de worsteling om boven te komen niet te lang gaat duren ;)

Ik weet niet of de worsten afdeling alleen voor het BBQ gedeelte wordt, maar bv voor charcuterie is er in NL nog weinig te krijgen, denk bv aan starter culturen E.d.

Veel succes en je staat bij me in de favo's
 
Succes Boel
 
veel succes met je winkeltje! :)
 
Leuk, succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan