BasBQ
Beef en Steak

BBQBoel.nl.... mijn nieuwe uitdaging

Succes met je winkel!
 
Ziet er goed uit JT!! Veel succes met de store.
(komt er nog de mogelijkheid om met PayPall te betalen??)

Greetz Marco
 
Mooi initiatief om een Q shop te beginnen. Ik ga zeker regelmatig langs komen op je site.
Succes.
 
Allemaal bedankt voor de leuke reacties! En vooral input op de schoonheidsfoutjes :D
We gaan er mee aan de slag, het idee is om idd toch te gaan onderscheiden om te voorkomen een van de velen te zijn.  Dus kom vooral af en toe even buurten voor updates  :)

Betaal methodes zullen worden toegevoegd maar voor de korte termijn beginnen we met ideal.
 
Nou ideal is de standaard in mijn ogen. Ik bestel niets bij webshops die het niet hebben..
Maar met wie verstuur je?
 
Hee Boel ! leuk man gefeliciteerd en succes !
 
nice! succes Boel!
 
Succes...
 
Hey Boel, leuk man! Gefeliciteerd!!!
 
Mr D.J. zei:
Nou ideal is de standaard in mijn ogen. Ik bestel niets bij webshops die het niet hebben..
Maar met wie verstuur je?

Standaard gaan we versturen met DPD, de dag volgend op verzending wordt het pakketje in principe afgeleverd.
Afstemming van leverdatum of andere details zijn natuurlijk altijd in overleg mogelijk en bespreekbaar
 
Ten eerste natuurlijk veel succes met de webshop. ;)

Dit is voor mij nu een mooie gelegenheid om een aantal rubs en kokos briketten te proberen tegen een schappelijk prijsje. B-) :D
 
Heel veel succes Boel!
 
hoi Boel, ziet er goed uit. Ik heb nog het e.e.a nodig. Je gaat mijn bestelling snel tegemoet zien.
 
Harold zei:
Boel, geweldig leuk maar, regel ideal of iets anders (Paypal?).

Sinds vandaag is Ideal in de lucht!!!!  :D

Vandaag is de site dus qua werking (voorlopig)compleet, ben druk bezig met nieuwe producten en die zullen in de komende tijd worden toegevoegd voor nu ga ik weer lekker gewoon verder op het forum met gluren en worstendraaien  ;)

Bedankt voor de leuke reacties hier en in het gastenboek en wie weet tot snel bij BBQBoel!

 
El Fumarole zei:
Succes gozer! Het lijkt me lastig om je in deze aparte markt te onderscheiden. Ik hoop dat je er een succesvol en leuk winkeltje van
kunt maken!

tip: Wat ik persoonlijk altijd erg belangrijk vindt bij webshops is dat er voldoende info bij de produkten staat. Ik zie bv twee soorten houtskool die ik niet ken (dus interessant), maar er staat eigenlijk niet bij hoe hard ze zijn, wat de brandduur is, hoe makkelijk het aan gaat en of het nog smaak toevoegt. Dat soort dingen.

Daar sluit ik me bij aan! Verder heel veel succes ermee en ik ga zeker van je winkel gebruik maken!
 
Boel, heel veel succes met je nieuwe site en dat je veel verkopen mag en dat je de winst met ons delen mag :p.
 
El Fumarole zei:
Succes gozer! Het lijkt me lastig om je in deze aparte markt te onderscheiden. Ik hoop dat je er een succesvol en leuk winkeltje van
kunt maken!

tip: Wat ik persoonlijk altijd erg belangrijk vindt bij webshops is dat er voldoende info bij de produkten staat. Ik zie bv twee soorten houtskool die ik niet ken (dus interessant), maar er staat eigenlijk niet bij hoe hard ze zijn, wat de brandduur is, hoe makkelijk het aan gaat en of het nog smaak toevoegt. Dat soort dingen.

Ik ga de kooltjes vanavond zelf uitproberen. Maar dit kwam ik al tegen: http://www.meisterhein.de/scannerholzkohletest.pdf
 
Als je gaat bestellen bij Boel: Gaaf, met liefde ingepakt ;) Ik had de Blue Hogg collectie besteld, lekker! En ook de kolen: Schmitz El Toro Argentijns Horeca. Super dry & big chunks:

IMG_0280_zps6b002109.jpg


Aansteken is ok, iets meer aandacht als bv BR of Dammers maar dan Spektakel:

IMG_0293_zps7cb3654a.jpg


Ik was even aan het blasten, als je de temp terug brengt naar normaal is het ok. We hebben heerlijk genoten van weer n Scottish burger:

IMG_0302_zpscf5b9524.jpg


Fijne paasdagen & Go Boel, maak de site groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan