Beef en Steak

BBQ voor Sate

Paola

Kooltjesharker
Saté is een standard gerecht bij ons thuis, dus ik wil graag een soort saté bbq of onderdeel (voor BGE of Weber) kopen, maar ik ben nu in de war, kan niet kiezen, welke zouden me jullie aanraden…

Hier onder een paar😊

Satay grill van BGE, gietijzer (peperduur! Wel mooi)

Een rvs saté BBQ: https://shop.waroeng.nl/staande-sate-barbecue-60cm

En de laatste, een yakiniku shichirin:

Ik hoor graag suggesties en ervaringen

Fijne dag allemaal!☺️

Laatst bewerkt:
Hoi Paola,

Ooo satéjes 😍 ik ben er verzot op!

c1afdb2b-6d01-43e2-902f-2287bf31aabb.jpeg
c3753bdb-3e0a-465e-83ca-cce4ea086f86.jpeg

IMG_1733.jpeg

Ik zelf gebruik een :
Mini Sate Barbecue

Dat ding werkt als een tierelier en zoals je ziet past die mooi op de Kamado 🤗

Ik heb wel een vraag aan je?
Aangezien ik verzot op satéjes ben en jij uit het mooi Paraguay komt heb jij niet een lekker saté recept van daar ? 🤗

Er zijn staan hier op het forum leuke en smakelijke recepten waar ik verzot op ben en regelmatig maak:

@jokop zijn: Joko's satay (ajam)

@Ewald zijn: Saus: Pindasaus, de lekkerste

Of de heerlijke Kip: Koreaanse kipsate van tante MihO van @Ewald

Goeie Middag Roy, Ich ouch haaw van sate😍 in alle vormen en kleuren.
Jazeker heb ik een recept en is zo makkelijk, ga ik ze zeker doen!
Ga ik zoeken misschien z’n bbq, misschien vind ik ze op marktplaats nog. Echt goede idee @Sticky Fingers

Ik heb de yakiniku en heel tevreden mee, oppervlak is niet zo groot maar aangezien het snel gaat op grote hitte is dat geen probleem.
Als je een zeer goede afzuiging hebt (zelf horeca model met externe motor) kan je ook binnen grillen.

Ik heb de yakiniku en heel tevreden mee, oppervlak is niet zo groot maar aangezien het snel gaat op grote hitte is dat geen probleem.
Als je een zeer goede afzuiging hebt (zelf horeca model met externe motor) kan je ook binnen grillen.
Dankjewel, ik denk dat de shichirin ideaal is voor 10-12 sateetjes en is niet nodig om de kamado aan te doen… alleen effe sparen nog😁

Terug
Bovenaan Onderaan