BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Kon er niet bij zijn, omdat ik mijn saudI Arabia zand had ingeruild voor een prettigere soort zand, Tenerife.
Ziet er wel erg gezellig uit. Volgende keer beter
 
Als ik niet hoef te werken de volgende keer, dan kom ik zeker! Lijkt me erg gezellig.
 
Het ziet er zeer gezellig uit ! Jammer dat ik er niet bij kon zijn... Hopelijk lukt dat in het voorjaar wel.
 
ik heb ook genoten van een heerlijke en gezellige dag, kijk al weer uit naar de voorjaarsmeeting
 
Leo +1, Ondanks kleine opkomst, toch weer erg gezellig !
 
Boldeagle zei:
Leo +1, Ondanks kleine opkomst, toch weer erg gezellig !
En hier is een bijna halve Belg die zich erbij aansluit  :)
(vanuit een regenachtig Lier, provincie Antwerpen)
 
dank iedereen, t was erg gezellig en ik heb heerlijke dingen geproefd! TOP !
 
Hoi...

Als eerste mijn excuus dat ik mezelf en team niet heb afgemeld voor afgelopen zondag... We hadden een druk weekend en met een  lunch BBQ  en een  avond BBQ voor best wel veel personen .. Door drukte in de voorbereiding ben ik het afmelden helemaal vergeten .. En ik had  ook nog een ander verplichting op zondag.. Zo te lezen hebben jullie een gezellige dag gehad...  De volgende keer ben ik er zeker bij .. Maar nu gaan we ons richten op de cook off in Nootdorp dus even geen klussen meer.. We hebben er zin in !!   

Veeel Groeten

Fernando Wokke  Three Men BBQ Team
 
Leo zei:
ik heb ook genoten van een heerlijke en gezellige dag, kijk al weer uit naar de voorjaarsmeeting

Leo +1

Alleen volgende keer eens kijken of we niet een weerman kunnen omkopen zodat die wat beter weer voor ons regelt!  :-?
 
Als Redfox de BBQ aan heeft gehad dan zit iedereen nu nog vol van de heerlijke hapjes die hij altijd weer neer weet te zetten.
Zag er gezellig uit en hoop er de volgende keer weer bij te zijn (met BBQ natuurlijk).
In ieder geval wel aanwezig bij de Cook off.  :)
 
In Nootdorp altijd noodweer, volgende keer weer eens Zeewolde?
;)
 
Als iemand het daar wil regelen is dat prima hoor Brownier ;)
 
Gaan we oppakken. Een stralende winterdag denk ik dan aan ;) nieuwjaarsreceptie misschien?
 
Strak plan Gerard, scheelt mij ook weer in de reistijd ;)
 
En het scheelt Bert weer een boete wegens te snel rijden, hier kan hij op de fiets naar toe ;)
 
Gerard777 zei:
Gaan we oppakken. Een stralende winterdag denk ik dan aan ;) nieuwjaarsreceptie misschien?
Geen oliebollen voor mij Gerard, alsjeblieft.... Maar top dat jij het wil oppakken!
 
Het beperkt voor mij het risico op een weer bekeuring :blush:
 
Puik plan!
 
Bert zei:
Het beperkt voor mij het risico op een weer bekeuring :blush:

Dat had ik al gezegd Bert.....

Dominique zei:
En het scheelt Bert weer een boete wegens te snel rijden, hier kan hij op de fiets naar toe ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan