BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Ik heb geen foto's genomen, maar moet zeggen dat het ondanks het slechte weer in het begin toch een hele geslaagde middag is geworden.
Het gezegde :" weer of geen weer, altijd bbq weer" is vandaag weer recht aan gedaan.
Ondanks  de regen zijn eer diverse heerlijke versnaperingen langs gekomen.
En ik moet zeggen, heb mijn buikje rond kunnen eten.
Iedereen die er was, bedankt voor de gezellige dag!
 
Ondanks dat het in de ochtend een beetje spetterde, en er niet heel veel Q'ers waren was deze dag zeer de moeite waard.
Alle gerechten zoals de spam/smac van Dennis, de zalm en gevulde champions van Geert, de super worsten van Piet en Jan-Theunis, de kipfingers van Leo&Desiree, de MOINK balls van Alvon, de super sateh en surf&turf van Danny, natuurlijk de pracht sucade van Mike en nog veel meer lekkere dingen. Zeker in de middag met een zonnetje erbij!!.
Bij deze wil ik de organisatie bedanken voor een heerlijke dag. Ben er de volgende X op zeker weer bij!! :D

Greetz Marco
 
Erg gezellige dag gehad, leuk om weer een paar oude bekenden te spreken, en wat nieuwe gezichten te leren kennen. Ondanks het wat mindere weer in het begin toch erg genoten van het gezelschap, en de vele hapjes die de voorbij kwamen. ;)

Helaas moet ik bekennen dat ik het veel te druk heb gehad met ouwehoeren zodat ik geen enkele foto gemaakt heb, schandalig maar het is wat het is.
 
Nog een paar foto's,

IMG-20130908-WA0003_zpsd7641044.jpg


IMG-20130908-WA0005_zps7d14f249.jpg


IMG-20130908-WA0007_zps2bfa9dd1.jpg
 
Met hoeveel waren jullie uiteindelijk? Het ziet er wel supergezellig uit! Hopelijk komen er meer foto's.
 
Hoe komt het dan dat er minder mensen zijn gekomen dan verwacht. Het ziet er iig wel gezellig uit.
Als ik de volgende keer vrij ben ben ik er zeker bij. :D
 
ik schat uiteindelijk rond de 25 man en vrouw
 
hoop er volgende keer weer bij te zijn, maar heb deze week zo goed getennist dat ik vandaag de finale moest spelen.
 
Hier een kleine impressie van onze kant, met gelukkig wat meer zon op de foto's:








Er was voldoende te proeven en gelukkig nog meer kletspraat om op te overleven  :D
Groeten Mike  en Gerda
 
Leuke foto's Gerda!
 
Ondanks dat ik niet heel lang kon blijven, blij dat ik geweest ben. Leuk wat gezichten te zien bij enkele bekende forum namen. En sowieso leuk alle bbq vrienden bij elkaar te zien. Ben er volgende keer weer bij, en dan ook met Q.

Iedereen met wie ik even gesproken heb, bedankt! Iedereen met wie ik niet gesproken heb, wellicht spreken we volgende meeting even. Ben niet zo netjes geweest dat ik me even aan iedereen heb voorgesteld bedenk ik me nu.
 
Derooie zei:
Ben niet zo netjes geweest dat ik me even aan iedereen heb voorgesteld bedenk ik me nu.
Jammer, ik had je graag de hand geschud.

 
Ondanks de wat mindere opkomst een hele gezellige en heerlijke meeting.
Gezellig om de mensen weer te spreken en elkaar gerechten te proeven. Er was wederom veel en veel te eten maar oh zo lekker. Ik sluit me aan bij Marco! Het was heerlijk en op naar de volgende meeting
 
Leuke fotos trouwens!  :)
 
zo te zien was het weer een hele gezellige bijeenkomst  :) zie weer een aantal goeie bekenden staan genieten.....

helaas konden wij er niet bij zijn ivm een grote familie reunie/bbq...dus wij hebben voor 45 man staan Q'en..

volgende keer zijn we er echt weer bij dus......
 
Tsja als wij in nl waren geweest, waren wij er zeker bij geweest!
 
Het zag er weer gezellig uit, ik had er graag bij willen wezen.
Ik loop al een aantal weken met pijn in mijn nek en kon het niet opbrengen om naar Nootdorp te komen.
Volgende keer zijn we er weer bij.
 
Het was zeker gezellig en ik heb een hoop lekkers kunnen proeven. Op naar de volgende meating (met hopelijk de hele dag mooi weer en een veel grotere opkomst!!)
Maar voor nu kijk ik al weer uit naar komende maand voor een tweetal andere leuke evenementen ;)
 
Het was absoluut een gezellige bijeenkomst! Mooie zelfgemaakte worsten gegeten, een fijn kebabje, fijne MOINK's, zalige paddestoeltjes, grandioze sate, heerlijke plankzalm en als klap op de vuurpijl nog een fabeltastisch mooi stukje grain-fed succade met Rub van Tony van Mike. Manmamman, het was weer likkebaardend lekker allemaal. Op dit soort dagen zou een mens wel vier magen willen hebben (of een snellere doorloop :D)
Daarnaast is mijn avond nog afgesloten met een grandioos concert van Roger Waters in de Arena. Eindelijk lijken ze de geluidskwaliteit daar eens redelijk onder controle te hebben. Veel beter dan dit worden dagen niet volgens mij.

Iedereen bedankt voor de lekkere hapjes, de organisatie en natuurlijk het alom heersende goede humeur.

Groetjes van Jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan