BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Ik moet me helaas afmelden voor zondag. Jammer, had er graag bij geweest. Veel plezier allen!
 
Jammer dat je niet kunt komen.....
 
dat is jammer
 
Zoals ik al zei in de shoutbox. Net ziek thuis gekomen uit mijn week.
Daardoor ben ik er morgen niet bij.
Volgende keer meet geluk.
 
Bert zei:
Zoals ik al zei in de shoutbox. Net ziek thuis gekomen uit mijn week.
Daardoor ben ik er morgen niet bij.
Volgende keer meet geluk.
Bert, van harte beterschap! Jammer dat we elkaar niet zien maar de volgende keer zeker weer wel!
 
Als er nog mensen zijn die morgen "Leozout" willen hebben, geef dat even aan, dan neem ik het mee morgen.
Schiet mij dan morgen even aan
 
Bert zei:
Zoals ik al zei in de shoutbox. Net ziek thuis gekomen uit mijn week.
Daardoor ben ik er morgen niet bij.
Volgende keer meet geluk.

Jammer Bert. Beterschap kerel!
 
Ai dat is jammer, had graag "bijgekletst" Bert. Beterschap !
 
structor zei:
Veel plezier morgen in Nootdorp. Ik zal er in gedachten bij aanwezig zijn, terwijl ik op een familiedag ronddwaal  :-S
Dat zelfde lot overkwam mijn maatje hier in Drunen, Tini (forumnaam bloemenboer).
Hij baalt als een stekker...maar next time zijn we er weer als duo!
 
Bij dezd wil ik jullie allemaal een hele plezierige en gezellige dag toewensen. Ik hoop dat de weergoden jullie gunstig gezind zijn
 
maroc zei:
Ik hoop dat de weergoden jullie gunstig gezind zijn
Volgens buienradar zou het vanaf ca 10:45u droog moeten zijn.....fingers crossed!
 
Het weer gaat goed komen, no worries. Veel plezier allemaal, ik kijk al uit naar de foto's.
 
Gisteren nog even aan het proeven geweest van de sauzen van Ronald op de Hengelsport Outdoor Fair.
3 lekkere sauzen meegenomen en een zakje rookhout erbij gekregen!

Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn maar ik wens een iedere een geweldige dag die hopelijk een beetje droog blijft!
ReneR
 
helemaal nieuw en onervaren, je kent niemand en toch voelt het vanaf het eerste moment vertrouwdt en gezellig, jamer van het weer 's morgens maar dat mocht de pret niet drukken
Geert nogmaals bedankt voor de champignons, ze gaan er morgen op

op naar de volgend meating
 
Gezellig dat je er was Alvon! Iedereen trouwens dier er was. EN WAAR WAS DE REST?!? ;)

En omdat ik zoals gewoonlijk veel te veel sta te l*llen heb ik eigenlijk geen foto's genomen.

enetu3yj.jpg


uju2yvyp.jpg


tu5y2ypa.jpg


Dat was het zo'n beetje! :D
 
Het was weer een bijzonder gezellige meating, ondanks de wat magere opkomst en de aanvankelijk wat tegenvallende weersomstandigheden.
Op de 1e foto is er al wat meer activiteit onder de party tent, links staan 2 WGA's van Leo.
Bewust 2, waarvan 1 briketten gestookt en de andere op gas. De test wees uit dat er geen merkbaar verschil was!
Leo en Desiree hadden ook nu weer hun inmiddels bekende kip-fingers op het Nootdorp menu staan! (zie Leo in actie op foto 2)
De meest rechtse WGA is van mijzelf en deze is de gehele dag ononderbroken aan geweest voor de gevulde kastanje champignons en de zalm op cedar plank.
Doordat er (helaas) minder personen zijn komen opdagen dan verwacht en/of toegezegd kregen degenen die wel aanwezig waren nu wat vaker een rondje champignon en/of zalm gepresenteerd!
Maar aan het einde van de dag waren we zo goed als los! Alvon nam voor zijn vrouw nog eventjes een champignon versnapering mee (zelf lust hij ze niet...), bij hen thuis is het morgen dus nog eventjes nagenieten.
Wellicht komen er in dit draadje nog wat foto's bij van andere "meaters".

3WGAs_zpsa1f12ebf.jpg



leoskipfingers_zpsc6754a5e.jpg

 
Terug
Bovenaan Onderaan