BasBQ
Beef en Steak

bbq folie lidl

Prachtig toch, zo'n nietszeggend antwoord?


Geachte mevrouw Bos,

Naar aanleiding van uw schrijven op 1 mei 2016 kunnen wij u als volgt informeren.
Het artikel BBQ aluminiumfolie is een actieartikel; dit betekent dat het artikel af en toe verkrijgbaar is in onze filialen, zolang de voorraad strekt. Wij zullen uw melding doorsturen naar de betreffende afdeling. Zij zullen uw opmerking meenemen ter verbetering van het aanbod van onze producten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en hopen u binnenkort weer welkom te heten in ??n van onze filialen.


Met vriendelijke groet,
Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH
contact@lidl.nl
www.lidl.nl
 
Ik heb een berichtje geplaatst op de FBpagina van Lidl, met een foto van de folie die we zoeken. Als iedereen daar nu een reactie op geeft, wie weet of we ze in beweging krijgen. Niet geschoten enz enz....( moet je wel hun site liken, en dan bij berichten van bezoekers kijken).
 
Geachte heer Bastiaan,
Hartelijk dank voor uw melding.
Wij kunnen u mededelen dat uw melding inmiddels in behandeling is genomen en dat deze zo spoedig mogelijk beantwoord zal worden.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.


Met vriendelijke groet,
Uw Lidl Team

Ook maar weer wat geprobeerd :D !
 
Dominique zei:
Ik heb een berichtje geplaatst op de FBpagina van Lidl, met een foto van de folie die we zoeken. Als iedereen daar nu een reactie op geeft, wie weet of we ze in beweging krijgen. Niet geschoten enz enz....( moet je wel hun site liken, en dan bij berichten van bezoekers kijken).
Zie dat ze reageert hebben en het er dit jaar niet goed uit ziet voor ons.. :(
 
Ramsteen zei:
Dominique zei:
Ik heb een berichtje geplaatst op de FBpagina van Lidl, met een foto van de folie die we zoeken. Als iedereen daar nu een reactie op geeft, wie weet of we ze in beweging krijgen. Niet geschoten enz enz....( moet je wel hun site liken, en dan bij berichten van bezoekers kijken).

Zie dat ze reageert hebben en het er dit jaar niet goed uit ziet voor ons.. :(

Dan toch maar naar de groothandel en zo'n (te)grote rol aanschaffen :(!
 
drdre67 zei:
Ook de Franse lidl adverteerd met de folie maar in de winkels niet te vinden :-(

O, dat is jammer! Heb net iemand die daar woont opdracht tot inslaan gegeven....
 
Ramsteen zei:
Dominique zei:
Ik heb een berichtje geplaatst op de FBpagina van Lidl, met een foto van de folie die we zoeken. Als iedereen daar nu een reactie op geeft, wie weet of we ze in beweging krijgen. Niet geschoten enz enz....( moet je wel hun site liken, en dan bij berichten van bezoekers kijken).
Zie dat ze reageert hebben en het er dit jaar niet goed uit ziet voor ons.. :(

Zo jammer dit, en ik heb nog maar 10 rollen, dus ben al nerveus....
 
Heb ik net ook gedaan Dominique. Ze geven het door aan de juiste afdeling. Ik heb helaas nog maar een klein stukje snif. Iedereen massaal de Lidl bestormen met mails en berichtjes.  :D
 
miep zei:
Heb ik net ook gedaan Dominique. Ze geven het door aan de juiste afdeling. Ik heb helaas nog maar een klein stukje snif. Iedereen massaal de Lidl bestormen met mails en berichtjes.  :D

Ik heb in het verleden al moeten constateren dat de Lidl een log en eigenlijk klantonvriendelijk bedrijf is, dus ik hou mijn adem maar niet in. Prijsvechten en service verlenen gaan niet perse hand in hand helaas.
 
Of ze nog steeds klantonvriendelijk zijn. Toen ik laatst iets had gekocht wat naar ontsmettingsmiddel smaakte, hebben ze het serieus aangepakt. Ik kreeg als genoegdoening 15 euro tegoedbonnen. Nu de folie nog, we houden vol!
 
Lidl reageert op Facebook:


Hai Caspar, we hebben je berichtje gelezen en ook de post gezien op het forum van het bbqgenootschap: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=13773.0
De wens voor deze folie is bij ons bekend en we hebben geen ander antwoord dan dat wij er voor zorgen dat jullie verzoek voor heropname van dit product terecht komt bij de juiste afdeling. Bedankt voor het meedenken.
 
miep zei:
Of ze nog steeds klantonvriendelijk zijn. Toen ik laatst iets had gekocht wat naar ontsmettingsmiddel smaakte, hebben ze het serieus aangepakt. Ik kreeg als genoegdoening 15 euro tegoedbonnen. Nu de folie nog, we houden vol!

Tuurlijk houden we vol. Maar een paar jaar geleden was ook ineens het ontbijtspek anders van smaak, een hoop mensen hebben dat toen ook gemeld, maar ze bleven bij hoog en laag volhouden dat er niets veranderd was. Ergo, er mankeert iets aan onze smaakpappillen.....
 
Vaak bij de Lidl in Duitsland wel te verkrijgen
Ik weet niet of dat nu ook het geval is (ik heb nog wat rollen liggen van vorig jaar)
Misschien kan iemand van het forum iets regelen.

misschien ga ik morgen wel even kijken in Duitsland dan laat ik het hier wel weten
 
En waarom organiseren we zelf geen groepsaankoop ?


Verzonden met Tapatalk
 
mitch01 zei:
Vaak bij de Lidl in Duitsland wel te verkrijgen
Ik weet niet of dat nu ook het geval is (ik heb nog wat rollen liggen van vorig jaar)
Misschien kan iemand van het forum iets regelen.

misschien ga ik morgen wel even kijken in Duitsland dan laat ik het hier wel weten
Aldi S?d had ze vorige week
 
Als iemand in de grensregio nu een beetje handels geest heeft......

Ik wil er wel 10 kopen en de verzendkosten via kiala betalen hoor......
 
Terug
Bovenaan Onderaan