BasBQ
Beef en Steak

bbq folie lidl

structor zei:
Dit zou jij niet zeggen als je de folie gebruikt had.

Verklaar je nader?
Bredere folie kan zeker een uitkomst zijn, maar niks wat met meerdere lagen normaal folie niet op te lossen, toch?
Ik bedoel, het is handig, maar om er nou een levenswerk van te maken?
Daarom was ik gewoon benieuwd wat ik mis... Kan toch?
 
Tja als we onder dat motto gingen leven, dan had niemand hier ook een primo of een ei. Daar is ook prima om heen te werken. Ik gebruik graag goede spullen, zodat ik weet dat als het mis gaat dat het aan mij ligt niet aan mijn materiaal...
En sowieso meerdere lagen is toch wel een gehannes, vooral met mijn motoriek :D
 
dennis zei:
structor zei:
Dit zou jij niet zeggen als je de folie gebruikt had.

Verklaar je nader?
Bredere folie kan zeker een uitkomst zijn, maar niks wat met meerdere lagen normaal folie niet op te lossen, toch?
Ik bedoel, het is handig, maar om er nou een levenswerk van te maken?
Daarom was ik gewoon benieuwd wat ik mis... Kan toch?

Het is breder en sterker, waardoor je ribs dus niet direct door de folie prikken. En dat is dus heel fijn. En ik pak er mijn lekbak mee in, daar is deze breedte ook precies goed voor, 2 lagen te smal folie heeft geen nut, dan loopt al het vet er onder door. Maar als jij het niet nodig vindt? Prima toch, wij strijden wel door voor mensen die er wel blij van worden =)) ( en ik krijg morgen een hele doos ( 24 rollen), met dank aan Ceriel , woop woop!)
 
"niet nodig" is niet het goede woord. Als je er over nadenkt is er eigenlijk niet heel veel "nodig" in ons dagelijks leven .
De extra breedte zie ik wel voordelen in hoor!
 
Dominique zei:
dennis zei:
structor zei:
Dit zou jij niet zeggen als je de folie gebruikt had.

Verklaar je nader?
Bredere folie kan zeker een uitkomst zijn, maar niks wat met meerdere lagen normaal folie niet op te lossen, toch?
Ik bedoel, het is handig, maar om er nou een levenswerk van te maken?
Daarom was ik gewoon benieuwd wat ik mis... Kan toch?

Het is breder en sterker, waardoor je ribs dus niet direct door de folie prikken. En dat is dus heel fijn. En ik pak er mijn lekbak mee in, daar is deze breedte ook precies goed voor, 2 lagen te smal folie heeft geen nut, dan loopt al het vet er onder door. Maar als jij het niet nodig vindt? Prima toch, wij strijden wel door voor mensen die er wel blij van worden =)) ( en ik krijg morgen een hele doos ( 24 rollen), met dank aan Ceriel , woop woop!)

Dat vind ik nou ook, gewoon doorstrijden.  :D

 
Niet "nodig " maar toch maar ff meegenomen  ...

cb6894cd2581e74959fcf80cae392c34.jpg
 
Kan je toch weer even vooruit.  :D  :D 
 
En dus heb je er veel gekocht en ga je ze verhandelen? Ik wil er wel 10 :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
paclan grill folie 45 cm breed-15m lang  bij de Kaufland BRD  3 euro p/rol.
standaard in de schappen.
 
Heb anderhalf jaar / twee jaar geleden deze tip ter handen genomen, en meteen een hele doos mee genomen...
Nu Nog plezier van..., geloof dat ik richting de 35 euro kwijt was...
Als ik ze weer zie, (ga er niet speciaal naar opzoek), neem ik weer een hele doos mee... zonder blikken of blozen...

En als die doos word aangebroken..., dan ga ik er weer niet speciaal naar opzoek, maar neem weer een doos mee.... :p
 
Iemand al ergens deze rollen gevonden? Ik raak ernstig door mijn folie heen, anders ga ik BBQ folie bij aluminiumfolie.nl bestellen....Nadeel is alleen de hoge verzendkosten (12,95 voor een rol van 21,50...).

Groepsbuy?  :D
 
Gisteren bij twee Aldi's in Duitsland geweest, niet gevonden.
Rij morgen maat even langs de Hanos, Sligro denk ik. Van t weekend laatste stukje folie gebruikt :(
 
Ramsteen zei:
Gisteren bij twee Aldi's in Duitsland geweest, niet gevonden.
Rij morgen maat even langs de Hanos, Sligro denk ik. Van t weekend laatste stukje folie gebruikt :(

De Hanos heeft extra breed ( ik geloof 45 cm) en dikker ( maar er staat geen dikte op) bbqfolie. 30 meter voor iets van 5,95 ex. Zoiets. In ieder geval de Hanos hier in Delft.

Enne, niet om het een of ander, dit topic gaat over folie LIDL... Dus om dan bij de ALDI te gaan kijken heeft zelfs in Duitsland geen nut =)) =))
 
Dominique zei:
.. Dus om dan bij de ALDI te gaan kijken heeft zelfs in Duitsland geen nut =)) =))

en als ie goed gelezen had dat t standaard in de schappen lig  bij de grote Duitse supers .
 
AV zei:
Dominique zei:
.. Dus om dan bij de ALDI te gaan kijken heeft zelfs in Duitsland geen nut =)) =))

en als ie goed gelezen had dat t standaard in de schappen lig  bij de grote Duitse supers .


Dat zal wel zo zijn maar de schappen zijn natuurlijk leeg omdat al die Hollanders er minstens 24 tegelijk meenemen. =)) ! (grapje)
 
Hans zei:
AV zei:
Dominique zei:
.. Dus om dan bij de ALDI te gaan kijken heeft zelfs in Duitsland geen nut =)) =))

en als ie goed gelezen had dat t standaard in de schappen lig  bij de grote Duitse supers .


Dat zal wel zo zijn maar de schappen zijn natuurlijk leeg omdat al die Hollanders er minstens 24 tegelijk meenemen. =)) ! (grapje)

Ja, Ceriel mag het land niet meer in voorlopig! ( ik kijk heeeel onschuldig ) Boeventuig is het... =))
 
Was ik al bang voor.
Dus het wordt weer behelpen dit jaar. :D !
 
Kom  net van de lidl in rovinj (Kroati?) 2rollen alu folie gekocht.
Denk dat ik deze week nog maar wat rollen in sla..... ze hebben ieder geval genoeg voorraad.

Grzzz blefke
 
koop de winkel leeg... er zijn er hier genoeg die een doos vol van je zouden overnemen. ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan