BasBQ
Beef en Steak

bbq folie lidl

 
 

miep

Pitmaster
Berichten
805
Beste allemaal,

Het is mij opgevallen dat het dikke folie van de lidl niet in de winkels ligt in Nederland.
Ik heb contact gehad met Lidl en ik moet het nog horen, maar misscien is het handig als meer mensen contact opnemen?
tenslotte is het handig folie en je neemt zo makkelijk een paar rolletjes mee nietwaar
telefoonnr. Is 020 7095039
 
Hallo Miep, en andere zoekers.  :)

Ik was ook op zoek naar die mooie brede en dikke folie.
Op mijn vraag op het forum kreeg ik van Peter W dit adres "www. aluminiumfolie.nl."
Even de site bezocht en zo te zien hebben ze daar folie in vele maten te koop.
Wellicht is dit iets voor je.


 
De Hanos heeft ook mooie brede en dikke allumiumfolie. 30 meter voor pak hem beet 6,50?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Frits zei:
De Hanos heeft ook mooie brede en dikke allumiumfolie. 30 meter voor pak hem beet 6,50?

De Hanos is een groothandel, toch?
Kan ik bij de Hanos als particulier ook aan een klantenkaart komen?
Weet jij dat misschien?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Frits zei:
De Hanos heeft ook mooie brede en dikke allumiumfolie. 30 meter voor pak hem beet 6,50?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Die gebruik ik ook goed spul, 40 cm breed, om ribben in te pakken en de terracotta schaal in de WDSM in te pakken, en 30 m is een end hoor :)
Ik ga ook een pasje lenen, zijn nog al soepel bij Hanos als je maar aan de kassa passeer  :D
 
Bedankt voor het reageren, maar de hanos kom ik niet en een simpel rolletje pak je eerder mee, dan dat je meteen 100 meter moet kopen!
Ik hoop dat het toch weer komt. Ik zal als ik wat hoor dat hier delen
 
miep zei:
Bedankt voor het reageren, maar de hanos kom ik niet en een simpel rolletje pak je eerder mee, dan dat je meteen 100 meter moet kopen!
Ik hoop dat het toch weer komt. Ik zal als ik wat hoor dat hier delen

We houden het in de gaten.  ;) !
 
Ik denk dat de bbqsppulletjes van de Lidl nog moet komen? Gelukkig heb ik er nog een paar op voorraad.
 
Indien in voorraad gebruik ik deze van de Lidl.

Alu%20folie%20groot%20en%20stevig_zpsstuesxc5.jpg
 
miep zei:
Beste allemaal,

Het is mij opgevallen dat het dikke folie van de lidl niet in de winkels ligt in Nederland.
Ik heb contact gehad met Lidl en ik moet het nog horen, maar misscien is het handig als meer mensen contact opnemen?
tenslotte is het handig folie en je neemt zo makkelijk een paar rolletjes mee nietwaar
telefoonnr. Is 020 7095039

Ook contact opgenomen, ben benieuwd of het iets uithaalt, maar niet geschoten is altijd mis.  :D
 
Hans zei:
miep zei:
Beste allemaal,

Het is mij opgevallen dat het dikke folie van de lidl niet in de winkels ligt in Nederland.
Ik heb contact gehad met Lidl en ik moet het nog horen, maar misscien is het handig als meer mensen contact opnemen?
tenslotte is het handig folie en je neemt zo makkelijk een paar rolletjes mee nietwaar
telefoonnr. Is 020 7095039

Ook contact opgenomen, ben benieuwd of het iets uithaalt, maar niet geschoten is altijd mis.  :D

Ik heb gemaild.
 
Antwoord van de Lidl:
Geachte mevrouw Terbeek,


Naar aanleiding van uw schrijven op 30-apr-2016 kunnen wij u als volgt informeren.

Het artikel extra alumiumfolie bbq (grill) is een actieartikel; dit betekent dat het artikel af en toe verkrijgbaar is in onze filialen, zolang de voorraad strekt.

Op dit moment hebben wij het artikel niet meer op voorraad; wel kunnen wij u meedelen dat als een actie een groot succes is, wij proberen deze zo snel mogelijk te herhalen. Helaas kunnen wij u niet aangeven of en wanneer wij bovenstaand artikel weer in ons assortiment krijgen, graag verwijzen wij u daarvoor naar onze website www.lidl.nl of onze reclamefolder. Ook kunt u zich op onze website opgeven voor onze nieuwsbrief, waarmee u tweemaal per week op de hoogte wordt gebracht van onze acties.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en hopen u binnenkort weer welkom te heten in ??n van onze filialen.



Met vriendelijke groet,
Uw Lidl Team


Lidl Nederland GmbH

contact@lidl.nl

www.lidl.nl

Vreemd antwoord, omdat ze het normaal van het voorjaar tot najaar hebben.
kunnen we ze niet met elkaar overtuigen dat we het terug willen?😊
 
Prima Dominique! Ik heb ze terug gemaild en gemeld dat veel bbqers het missen en ze verzocht om het toch te leveren
 
miep zei:
Prima Dominique! Ik heb ze terug gemaild en gemeld dat veel bbqers het missen en ze verzocht om het toch te leveren

Als we er gewoon om blijven vragen moet er toch iemand wakker worden daar en overwegen om het in het assortiment op te nemen lijkt mij.
Zo'n paar rolletjes folie zal niet de jaar opbrengst van de Lidl goed maken maar ik denk ook aan een stukje klantenbinding en service naar je klanten toe.
Want je neemt zeer waarschijnlijk ook wat andere zaken mee als je er toch bent en verkopen levert op.

We blijven hopen  :D !
 
miep zei:
Prima Dominique! Ik heb ze terug gemaild en gemeld dat veel bbqers het missen en ze verzocht om het toch te leveren

Ik heb nog geen antwoord, en het is een raar antwoord wat jij hebt gekregen Miep, want het lijkt nog helemaal niet in de winkels gelegen te hebben, of ben ik nu confuus?
 
Dominique zei:
want het lijkt nog helemaal niet in de winkels gelegen te hebben, of ben ik nu confuus?

Hier bij "onze" Lidl nog niet dit seizoen, terwijl de alu wegwerpschaaltjes, aanmaakblokjes en houtskool er sinds pasen ongeveer weer liggen.
 
dennis zei:
Dominique zei:
want het lijkt nog helemaal niet in de winkels gelegen te hebben, of ben ik nu confuus?

Hier bij "onze" Lidl nog niet dit seizoen, terwijl de alu wegwerpschaaltjes, aanmaakblokjes en houtskool er sinds pasen ongeveer weer liggen.

Ja, die heb ik daar inderdaad ook weer in grote hoelveelheden gezien.
 
Bijmeen actieproduct denk ik aan Griekse week, spaanse week etc. De folie is er altijd als seizoen product.
 
Terug
Bovenaan Onderaan