BasBQ
Beef en Steak

bbq folie lidl

-Danny- zei:
Goh ben ik blij dat ik een Grens bewoner ben. ;)

En ik blij dat ik jou ken, die doos kan nog wel bij de theezakjes =))
 
-Danny- zei:
Goh ben ik blij dat ik een Grens bewoner ben. ;)

Tja, het kan i.d.d.wel eens makkelijk zijn.  :D !
 
Ik heb vorig jaar bij aluminiumfolie.nl de BBQ folie gekocht. Bevalt erg goed. Is nu bijna echter op en de verzendkosten zijn erg hoog momenteel (12,50 voor een rol van 21EUR....). In contact met hun geven ze aan dat de Lid nu ook 45cm rollen dik alufolie heeft....heb even nagevraagd hoe dik dit dan is, maar is wellicht een goed alternatief....

Ander alternatief is om bij aluminiumfolie.nl een group-buy te doen, waardoor de verzendkosten een stuk schappelijke worden.....
 
Vorige 3 pagina's gaan over die folie van de Lidl.
Is niet of mondjesmaat in Nederland te verkrijgen.  X(!
Jammer want het is idd lekker spul om mee te werken.

Maar we blijven hopen dat het alsnog komt mits de vraag er naar maar groot genoeg is. ;)
 
Gisteren toch maar even gekeken bij de Lidl maar inderdaad vanalles behalve de folie, gelukkig had ik vorig jaar 20 rollen ingeslagen dus ik kan nog even vooruit.  :D
 
Vandaag in Aldi (Belgi?) : B-)
26956574376_31270098fb_c.jpg
 
Maar er zijn vooruitzichten bij een van de forumsponsors :-O


Vertel ??????????????????
 
Ben met mijn laatste (oude) rol bezig, dus wacht ook met smart op de levering hier en neme dan meteen weer een voorraad mee  ;)
 
Hans zei:
Maar er zijn vooruitzichten bij een van de forumsponsors :-O


Vertel ??????????????????

Kan nog weinig zeggen, want nog geen bevestiging, maar na de hele discussie over de LIDL folie heb ik een forumsponsor aangesproken waarom hij dit niet in het assortiment had. Hij ging dit grondig bekijken en me op de hoogte houden !

Hij was zich bewust dat er wel vraag naar is. En meestal ga je dan ook niet alleen een rolletje folie bestellen, maar nog andere dingen, is dus win-win
 
BartG zei:
Hans zei:
Maar er zijn vooruitzichten bij een van de forumsponsors :-O


Vertel ??????????????????

Kan nog weinig zeggen, want nog geen bevestiging, maar na de hele discussie over de LIDL folie heb ik een forumsponsor aangesproken waarom hij dit niet in het assortiment had. Hij ging dit grondig bekijken en me op de hoogte houden !

Hij was zich bewust dat er wel vraag naar is. En meestal ga je dan ook niet alleen een rolletje folie bestellen, maar nog andere dingen, is dus win-win

Spannend, gisteren n.l. m'n laatste stukje gebruikt.  :( !
Dank voor je melding.
 
Even voor mijn begripsvorming h?....Ik ken de Lidl folie, en soms kan het best handig zijn dat die wat dikker is dan standaard.....maar hoe vaak doe je er iets mee wat met standaard folie niet kan?
 
dennis zei:
Even voor mijn begripsvorming h?....Ik ken de Lidl folie, en soms kan het best handig zijn dat die wat dikker is dan standaard.....maar hoe vaak doe je er iets mee wat met standaard folie niet kan?

Nou kijk, Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog wel eens dat bij het gebruik met gewone standaard folie er wat scheurt bij het inpakken of ik prik er gaatjes in door de uitstekende botjes b.v. bij het inpakken van ribs.
Misschien ben ik daar wat onhandig in.
Dus gebruik ik graag wat stevigere folie waar ik prettiger mee kan werken.

Niet omdat het MOET maar omdat het KAN . :D !
 
Hahaha,dat heb ik ook (te) vaak ja. Maar eigenlijk ook alleen last met die botjes.
Gelukkig is het seizoen nog lang, dus wie weet komt het nog!
 
dennis zei:
Even voor mijn begripsvorming h?....Ik ken de Lidl folie, en soms kan het best handig zijn dat die wat dikker is dan standaard.....maar hoe vaak doe je er iets mee wat met standaard folie niet kan?
Dit zou jij niet zeggen als je de folie gebruikt had. Formaat en dikte doen er wel degelijk toe!  Dus ik gebruik eigenlijk helemaal geen standaard folie meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan