BasBQ
Beef en Steak

Baked potatoes

Zal foto's posten - mits toonbaar ;)
 
structor zei:
Ik had ze afgelopen weekend weer, ditmaal met uitgebakken dobbelsteen spekjes (nog kleiner gesneden) als vulling, hmmmm.

Gabor, Jeroen, ik verwacht wel foto's :)

De foto's staan hier http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=4290.0 maar je had ze al gezien volgens mij. De bacon/bieslook variant heeft het qua smaak gewonnen van de pijnboompitten/basilicum, iets zouter en pittiger en dat vond men hier net iets meer bite geven aan de aardappels. Is een topper en blijft er in!

Op hoeveel graden heb je de aardappels gegaard? Ik zat rond de 150C, duurde bijna 1,5 uur voor de voldoende gaar waren, waren zelfs nog redelijk stevig maar na de 2e sessie met vulling van een half uur waren ze precies goed.
 
Ik zit meestal wat hoger qua temperatuur zo rond 180 graden. Het hangt ook af van je aardappel. Mijn laatste keer ging de aardappel ook makkelijk stuk bij het uithollen.
Het laatste stukje smokkel ik in de oven, ivm ruimte op de bbq. Ik vind de bacon variant ook lekkerder.
 
Ja , met zo'n hulp kan het ook niet fout gaan .
 
Zien er goed uit die gevulde aardappelen ik ga dit zeker een keer proberen en je had goede hulp zag ik jong geleerd is oud gedaan zeggen ze toch?
 
structor zei:
Ik had ze afgelopen weekend weer, ditmaal met uitgebakken dobbelsteen spekjes (nog kleiner gesneden) als vulling, hmmmm.

Gabor, Jeroen, ik verwacht wel foto's :)
@Jeroen: waaat in de oven  :'(

Wegens de ellende met de mislukte ananasribs was alle moed me in de schoenen geschoten en ben ik er helaas niet aan toegekomen. Wellicht komen ze dit weekend aan bod, want ze staan wel bovenaan mijn lijst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan