BasBQ
Beef en Steak

almost forgot

rljb1804

Tondelzoeker
Berichten
23
Guys, volgens mij ben ik hier al maanden aan het meespelen, zonder mijzelf eens officieel te hebben voorgesteld. (maar ik kan me vergissen).

Mijn naam is Ronald en woon in Emmeloord. Ben 40 jaar en heb 2 schatten van (vleesetende) kinderen en een lieve vrouw. Ik werk als Consultant bij een software bedrijf, maar dat is niet belangrijk.
Ik ben altijd al gek geweest van BBQ. Dat zal een 'vakantie' trekje zijn van mijn vader, welke ik heb opgepikt. Ben al jaren geleden actief aan de gang gegaan als hobby Qer, met een in de aanbieding aangekochte OTP. Waanzinnig enthousiast geworden en ja, verslavingsgevoelig als ik ben, toch ook maar een 'time-share' projectje opgezet met wat buurmannen, en er een WSM bij aangeschaft. Te gek! Nachtenlang doorhalen om de beste PP, Ribs, Brisket etc. Na een korte periode gespeeld te hebben met de Smokey Joe van pa, toch maar gaan zoeken naar de WGA en deze heb ik een maand of 3 geleden gevonden.
M'n Q-park is voor mijn gevoel compleet en ik geniet daar meerdere malen per week van, met volle teugen.

Mensen die zeggen dat het BBQ seizoen is begonnen, zijn bij mij aan het verkeerde adres! Het is ALTIJD BBQ weer!

Ronald
 
Hoi Ronald,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
beter laat dan nooit! welkom!
 
Welkom en leuk dat je je voorstelt!
 
Ha Ronald, welkom hier!
 
hoi Ronald,
alsnog welkom bij dit edele genootschap.
Je weet de weg hier al aardig te vinden  ;)
 
Hoi Ronald,welkom hier
 
Hoi ronald, leuk voorstel verhaaltje. welkom op dit gezellige forum
 
Welkom Ronald. Altijd mooi om mede ict'ers te treffen die het verder schoppen dan plastic bakjes in de magnetron zetten. :))
 
Ronald welkom! Zitten er nou zoveel ict-ers op het forum of lijkt dat maar zo ;)
 
Welkom Ronald!
 
Rondald, Welkom!
 
Welkom hier Ronald !
 
Terug
Bovenaan Onderaan