BasBQ
Beef en Steak

Advies gevraagd: hoe krijg ik mijn vrouw zo ver???

Raynbow6

Kooltjesharker
Berichten
169
Beste mensen,

Al lezende op dit prachtige forum, kom ik tot de ontdekking dat mijn huwelijk nog niet zo slecht is, of althans, misschien is het bij een hoop van jullie net zo slecht als bij mij.....

Ook vele van jullie spenderen nogal wat nachtjes op de bank na al dan niet impulsieve financieele uitgave aan BBQ''s.

Bij mij is het niet anders. Is het geen bank, dan is het wel het doelmatig negeren van opmerking omtrent aanbiedingen mijnerzijds, op het gebied van reeds voornoemd onderwerp.

Ik loop onderhand uit mijn tactisch diplomatieke vaardigheden, of begin inmiddels sterk te twijfelen of ik deze wel bezit.
Om nu maar nog niet veel verder in de put te raken, vraag ik hierbij om raad.

Hoe krijg ze om als ik een Weber Smoker wil aanschaffen, zonder een week naar de bank verbannen te worden, om vervolgens twee weken hoofdpijnklachten aan te horen???

Raymond
 
In augustus begint de uitverkoop bij de tuincentra, je kan dan een Wsm kopen met 40% korting.
Dan vind je vrouw het vast niet meer erg ;)
 
ik heb mijn vrouw nu net zo gek als mij gekregen, en bbqen we altijd heerlijk samen, morgen een 2e WSM aanschaffen, maar dan de 57  ;)
 
Oi, een 57 WSM?! Dat is een bakbeest zeg. Maar je wacht de intratuin acties niet af? Scheelt toch een paar knaken.

Hier verlies ik het waarschijnlijk toch, maar een oliedrum in de tuin neerzetten hielp aardig.
 
Leo zei:
ik heb mijn vrouw nu net zo gek als mij gekregen, en bbqen we altijd heerlijk samen, morgen een 2e WSM aanschaffen, maar dan de 57  ;)

  :-O :-O :-O Een tweede !!!! Da's 2 weken bank en 4 weken koppijn gezeur !!!
 
Gelukkig geen problemen mee,...... 















heb een prima bankstel! ;)

ps. Maarre serieus, zo lang het niet in de weg staat van andere dingen is er niks aan de hand.  :)
 
ik heb helaas geen tijd om daarop te wachten, heb hem as vrijdag echt nodig voor een klus  ;)
 
Frits zei:
In augustus begint de uitverkoop bij de tuincentra, je kan dan een Wsm kopen met 40% korting.
Dan vind je vrouw het vast niet meer erg ;)

Zijn die kortingen in augustus echt zo hoog???
 
je kan dan vaak wel onderhandelen, ze moeten van Weber een bepaalde hoeveelheid afnemen, en blijven vaak met de WSM's zitten aan het eind van de zomer
 
Hey dat probleem heb ik dus niet!! Mijn vriend zet graag alles in elkaar zodat ik de heerlijkste creaties kan Q-en!!
 
Hier mag ik ook nog geen WSM47 aanschaffen
 
IK denk dat gewoon uit mezelf een week op de bank ga, en het dan opnieuw vraag. Misschien werkt het. B-)
 
Verras je vrouw, en geef hem aan haar. is tie wel niet van jouw maar je mag hem vast wel gebruiken. ;)
En als je dan toch op de bank moet slapen (wat dan feitelijk wel belachelijk zou zijn)  maak er dan gelijk maar gebruik van door een paar varkens schouders erop te gooien, lekker lange sessies!
 
Kopen op de eerste week van haar feestweek ;)
Dan is de bank zo erg nog niet, en dat humeur was toch al om zeep =))
 
Ik zou kijken of ik er een leukere vrouw bij kan krijgen
 
Ik ben hier de vrouw in huis, en ik koop de bbq's. En Verkering zeurt nooit. Sterker nog, hij zei tegen mij dat ik een BGE moest kopen, toen ik een mooie kans kreeg. " Vooral doen". Dus ik kan je geen advies geven.
 
Elke dag zeuren over het eten dat ze klaar maakt, na twee weken zei ze, bekijk het maar, kook zelf maar.
Ok?, maar dan heb ik wel spullen nodig, zo kwam de primo in huis. :)
 
Je vrouw koopt zeker nooit eens iets duurs waar jij het nut totaal niet van inziet?
 
3 weken gezeur voor een leven lang lol van een WSM....
Ik zie het probleem niet....
=))
 
weekje lang de lekkerste dingen van de bbq toveren en dan zeggen dat je echt een wsm nodig hebt om het nivo omhoog te krijgen... en daarna een vat om een ugs te maken vanwege ruimtegebrek op de wsm47... en voor de camping kan je toch echt niet zonder wga... o ja en een maverik thermometer is echt iets noodzakelijks anders komt het niet goed
.. al met al nog geen nacht op de bank geslapen  B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan