BasBQ
Beef en Steak

Advies gevraagd: hoe krijg ik mijn vrouw zo ver???

Ik gebruik meestal het gezondheids excuus. Dat werkt altijd.

Roken is koken zonder vet dus gezond voor het lichaam.
Dan blijf ik langer leven in betere gezondheid en daar wil je toch niet op besparen?

;)
 
Bij discussie vormen wijs ik altijd naar de schoenen verzameling :)

De aanschaf is het probleem niet bij ons wel de ruimte die het in neemt. Nja beetje duwen en proppen.
 
Ja maar schat, 20% korting!! dat kun je toch niet laten liggen!! B-)
 
Ik snap de partners wel, het is een hele investering. Het kost even tijd en de beste manier is veel bbq'n en ze flink verwennen met lekkere gerechten. Dan hebben zij er ook lol van en zien ze dat dit de toon is voor de rest van jullie gezamenlijke periode. Als partners inzien dat je het vaak doet en het echt je passie is zijn ze overtuigd dat het de investering waard is :)
 
Op zich vreemd dat je daar zo voor moet onderhandelen. Je hebt toch ook electriciteit? Een goeie smoker is gewoon een primaire leefbehoefte :D

Maar goed, zonder gekheid: meestal is het probleem bij dit soort dingen dat je gezamelijk spaargeld wilt gebruiken voor iets waar de ander het nut niet van ziet of wil zien. Ieder zijn hobby.
Maar ik neem aan dat je van je vrouw wel mag sparen voor je eigen hobby? Dan maak je toch gewoon een eigen spaarpotje en koop je in het najaar lekker een WSM met een flinke korting.

En in de tussentijd kun je op een ketlbbq van 2 tientjes bij de Gamma ook roken hoor. No problemo. Alleen niet zoveel als in een WSM natuurlijk.

 
en je 2 kinders Raymond op wie zn hand zijn die??
dat scheelt een end
 
Gelukkig hier ook het probleem niet, man en kinderen genieten van heerlijke dingen van de bbq dus extra aanschaf ik snel goed te praten.... BGE /primo lonkt ook erg  :blush: maar das er wel een die overlegd moet worden gezien de aanschaf prijs dat dan weer wel  :-/
 
Ben zo blij dat ik dat soort gezeik niet heb :D
 
Vroeger kregen ze klappen.........worden ze rustig van. X(
Tegenwoordig mag niets meer en hebben ze zelfs stemrecht :-O



Nu op zoek naar een nieuw forum, want ik zal wel geen meetings meer durven bezoeken =)) =)) =))
 
Bert zei:
Vroeger kregen ze klappen.........worden ze rustig van. X(
Tegenwoordig mag niets meer en hebben ze zelfs stemrecht :-O



Nu op zoek naar een nieuw forum, want ik zal wel geen meetings meer durven bezoeken =)) =)) =))

Ach Bert, je neemt gewoon wat van je dagelijks gereedschap mee.....
Niemand die wat negatiefs tegen je durft te zeggen
:)) :)) :))
 
Op een Engels messen-maak-forum werd altijd gerefereerd naar SWMBO. Na aantal maanden durfde ik te vragen wat/ wie daarmee werd bedoeld...... :D

She Who Must Be Obeyed (Zij Die Moet Worden Gehoorzaamd) was de reactie.

Het is dus niet iets typisch Nederlands...... :)


Zoals mijn vader vaak reageerde op commentaar van moederskant;
"zij gaf hem 2 stropdassen, hij trok er 1 aan. Boos vroeg zij toen; vind je die andere niet staan?"
 
Hier een UDS, OTP57 op komst, vandaag een controller binnen gekregen.....
Zolang het huishouden er maar niet onder lijd.
 
Bert zei:
Vroeger kregen ze klappen.........worden ze rustig van. X(
Tegenwoordig mag niets meer en hebben ze zelfs stemrecht :-O



Nu op zoek naar een nieuw forum, want ik zal wel geen meetings meer durven bezoeken =)) =)) =))
Ik ben daar ook een voorstander van Bert, zoek jij maar uit waarvan =))
 
structor zei:
Toen ik de titel zag dacht ik heel ergens anders aan, misschien is dat dan ook een uhm insteek  :p
=)) =)) =))
 
Ik mag zo te horen heel blij zijn met mijn vrouw. Dit gezanik heb ik dus echt niet! Zou er ook niet aan moeten denken.. Want dan wist ik het wel.
Je werkt er toch hard voor(ga ik even vanuit), dus waarom jezelf niet een keer verwennen met een mooie Q ofzo..

Succes ermee!
 
ik zou een maand lang gaan stofzuigen en poetsen  :D
 
Raynbow6 zei:
Beste mensen,

Al lezende op dit prachtige forum, kom ik tot de ontdekking dat mijn huwelijk nog niet zo slecht is, of althans, misschien is het bij een hoop van jullie net zo slecht als bij mij.....

Ook vele van jullie spenderen nogal wat nachtjes op de bank na al dan niet impulsieve financieele uitgave aan BBQ''s.

Bij mij is het niet anders. Is het geen bank, dan is het wel het doelmatig negeren van opmerking omtrent aanbiedingen mijnerzijds, op het gebied van reeds voornoemd onderwerp.

Ik loop onderhand uit mijn tactisch diplomatieke vaardigheden, of begin inmiddels sterk te twijfelen of ik deze wel bezit.
Om nu maar nog niet veel verder in de put te raken, vraag ik hierbij om raad.

Hoe krijg ze om als ik een Weber Smoker wil aanschaffen, zonder een week naar de bank verbannen te worden, om vervolgens twee weken hoofdpijnklachten aan te horen???

Raymond


hier geen enkel probleem ..........  vrouw weegt inmiddels wel 120 kilo
 
Terug
Bovenaan Onderaan