BasBQ
Beef en Steak

Zeebaars en pizza

Mjdeffie zei:
Dat zijn mooie gerechten! Lekker. Vis in zoutkorst is hier ook favoriet maar maak je niet vaak, ben altijd bang dat na opening alles alleen maar naar zout smaakt.

Ik heb precies datzelfde gevoel. Zag deze week een aflevering van Jamie Oliver met vis in zoutkorst en het water loopt me dan door de mond. Maar toch......
Ben nog niet overtuigd  :-S :-/
 
Chef Martin zei:
Mjdeffie zei:
Dat zijn mooie gerechten! Lekker. Vis in zoutkorst is hier ook favoriet maar maak je niet vaak, ben altijd bang dat na opening alles alleen maar naar zout smaakt.

Ik heb precies datzelfde gevoel. Zag deze week een aflevering van Jamie Oliver met vis in zoutkorst en het water loopt me dan door de mond. Maar toch......
Ben nog niet overtuigd  :-S :-/
het is el echt lekker, sappig en vol van smaak allen als je de korst breekt komt er zout vrij en datheb ik nu een enkele keer meegemaakt, niet alleen bij mezelf. Nou moet het gewoon binnenkort weer gaan maken
 
Zout blijft aan het vel zitten en dat eet je niet op bij deze manier van bereiden ;)
 
Chef Martin zei:
Ik heb precies datzelfde gevoel. Zag deze week een aflevering van Jamie Oliver met vis in zoutkorst en het water loopt me dan door de mond. Maar toch......
Ben nog niet overtuigd  :-S :-/
Je kunt jezelf toch overtuigen door het te proberen, je hebt in ieder geval een leuke sessie aan voorbereiden en wellicht is het nog lekker ook...
 
lekker hoor staat ook al lang op mijn todo list toch maar eens proberen
 
Terug
Bovenaan Onderaan