BasBQ
Beef en Steak

Wouter komt ook meedoen ;)

N

nurd101

Gast
Hallo iedereen

Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch maar beslist om te registreren.
Mijn naam is Wouter en ben student ICT.
Sinds een klein jaar besmet met het Low&Slow virus en een UDS gebouwd.

Ik hoop hier voornamelijk recepten en tips te vinden. In het speciaal ben ik op zoek naar tips om een nieuwe UDS te bouwen, en deze wat mooier te gaan afwerken. De U een beetje uit 'UDS' halen ;).
 
Hoi Wouter,

Van harte welkom bij het Genootschap! Bevalt je UDS een beetje?
 
Wouter welkom bij het Genootschap.

Ik heb al vele Ugly Drum Dmokers gezien die alles behalve Ugly waren, dus laat hem maar zien ;).

Als ICT student ben je misschien ook geintresseerd in het zelfbouw draadje voor een bbq-controller.
 
noskos zei:
Bevalt je UDS een beetje?
Mijn UDS bevalt super! Helaas is deze door het buitenstaan nu verroest geraakt.
Ik ben dan ook van plan een nieuwe UDS te bouwen en deze een keer fatsoenlijk af te werken.

Frits zei:
Als ICT student ben je misschien ook geintresseerd in het zelfbouw draadje voor een bbq-controller.
Dat is inderdaad de reden dat ik beslist heb te registreren. Ik heb hierover reeds contact gehad met structor en denk dat ik wel iets kan betekenen voor hem.
 
hoi Wouter,
Welkom op dit edee genootschap, je hebt de eerste contacten al geegd zie ik.
veel plezier hier en laat eens wat plaatjes zien van je UDS
 
Welkom Wouter en veel plezier hier!!!
 
welkom! volgens mij zijn hier ook een aantal mensen die op ICT gebied de BBQ willen pimpel (lees een controler bouwen  :p) dus je kennis op dat gebied is vast ook heel erg welkom ;)
 
Hallo Wouter, gezellig dat je er bent! Ik heb he-le-maal niks met ICT, dus ik hoop dat wij onze klik halen uit gezellig BBQ-kletsen ;)
 
Wouter van harte welkom!!!!
 
Hallo Wouter, welkom op dit forum.
 
Hallo Wouter welkom hier
 
welkom naamgenoot  ;)
 
Veel plezier hier Wouter! Heb je een foto voor ons van je UDS?
 
Terug
Bovenaan Onderaan