BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top! Afwachten op de definitieve datum/prijs.
 
Zaterdag is voor mij perfect, een keer bij Vuur & Rook kijken lijkt me ook leuk dus ik wacht in spanning de datum af  ;)
 
Lijkt me een goed idee, ik moet wel e.e.a regelen maar wil graag meedoen indien mogelijk
 
Ik zit net de update te lezen. Eind augustus is voor mij ook wel prettig, dus dan blijf ik mij aanbevolen houden voor deelname!

Grtz, Jeroen
 
Ik ben nog steeds in. Ben in afwachting van de definitieve datum/prijs. 
 
Vanmorgen overleg gehad met Martijn, omdat het toch na de vakantie gepland zou worden wilden we zeker zijn dat de grootste vakantie drukte voorbij was. We kwamen op begin september maar dan is ook de forum meeting dus we komen op het volgende:

Datum: 21 september
Locatie: vuurenrook te scherpenzeel (gld)
Kosten: reken op 15 a 20 euro per persoon

Prijs is inclusief 1 kg vlees, darm en kruiden.
Ik maak nog even een lijstje wat iedereen mee zou moeten/kunnen nemen dan kunnen we altijd zien wat we tekort komen.

Ik ga in de eerste post even bijhouden wie definitief meekomt dus graag een berichtje of je komt zodat we genoeg vlees bestellen en weten waar we aan toe zijn.
Ik heb er ontzettend zin in!



 
Jammer, ben dan net op vakantie  :'(
 
Boldeagle zei:
Jammer, ben dan net op vakantie  :'(

Dat meen je?! Das jammer, omzetten dan maar die vakantie  :D
 
Boel0037 zei:
Boldeagle zei:
Jammer, ben dan net op vakantie  :'(

Dat meen je?! Das jammer, omzetten dan maar die vakantie  :D

Je klinkt net als mijn vrouw  ;D,  maar deze is al meer dan jaar geleden voorbereid dus deze keer pas ik.
 
Boldeagle zei:
Boel0037 zei:
Boldeagle zei:
Jammer, ben dan net op vakantie  :'(

Dat meen je?! Das jammer, omzetten dan maar die vakantie  :D

Je klinkt net als mijn vrouw  ;D,  maar deze is al meer dan jaar geleden voorbereid dus deze keer pas ik.

We plannen zelf nog wel een keer wat!
 
Volgende week even kijken of ik vrij krijg. Is wel mijn werkweekend :'( en twee weken daarvoor ook al vrij gevraagd
 
Count me in!
 
Ik doe ook mee!
 
Boel, bedankt voor je initiatief. Ik ben van de partij
 
Zou daar graag bij zijn op 21 september.

In overleg het genootschap kan ik op voorhand al hardware aanschaffen. Even kijken welke hardware het meest praktisch is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan