BasBQ
Beef en Steak

Worst: Kippen grillworst.

Ziet er heel goed uit, wat zijn de ingredi?nten van de grillworstkruiden?
Zal ik eindelijk na 10 jaar mijn tanden weer in grillworst kunnen zetten #voedselallergie
 
juutje zei:
Ziet er heel goed uit, wat zijn de ingredi?nten van de grillworstkruiden?
Zal ik eindelijk na 10 jaar mijn tanden weer in grillworst kunnen zetten #voedselallergie
Kijk even aan het begin van de post, daar staan ze  ;)
 
De worst ingredi?nten wel,  maar voor het grillen wikkelen in grillworstkruiden dat is de trigger, :)
 
juutje zei:
De worst ingredi?nten wel,  maar voor het grillen wikkelen in grillworstkruiden dat is de trigger, :)

Voor de buitenkant kan je je eigen kruiden gebruiken.
 
Heb de verstegen Ingredi?nten lijst gelezen, heb alle kruiden in huis, kan mijn eigen grillworstkruiden maken. :)
 
Straks de boodschappen in huis halen en mijn gehaktmolen op tafel en grillworst maken. Bijna  borrel weekend met vrienden.
 
Mijn compilatie van grill worst op zich niet verkeerd maar vind hem te zout is persoonlijk ik ga hem voor een volgende keer minder zout erin doen.
 
juutje zei:
Mijn compilatie van grill worst op zich niet verkeerd maar vind hem te zout is persoonlijk ik ga hem voor een volgende keer minder zout erin doen.
Maar ligt dat aan de kruiden/specerijen die je door het mengsel hebt gedaan of aan de kruiden aan de buitenkant? Kan natuurlijk ook het verschil maken.
Dit zijn denk ik dunne grillworsten toch, als ik het zo op de foto zie. Verhouding speelt natuurlijk ook deels een rol.
 
Afgekoeld is het wel beter ik maak een nieuw kruidenmengsel voor de buitenkant heb nog 6 in de  vriezer :) kan nog even blijven proberen tot het goede mengsel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan