BasBQ
Beef en Steak

WGA Gas de moeite waard?

Geloof ik graag! Zit nu alleen ff of ik hem in Toscane pas ga vuurdopen of thuis al Dilemma dilemma!
Zoals ik je nu ken: nu gelijk thuis.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Nice, gratz met de nieuwe aanwinst!
 
Zoals ik je nu ken: nu gelijk thuis.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
๐Ÿคฃ Correct! Echter ben ik de vakantieauto al aan het inpakken en daar staat hij dus al netjes in achter een berg ander spul. Even geduld hebben dus ๐Ÿ˜‚

Morgen flat ribs en iets met spiesjes proberen voor de fotowedstrijd. Op de oll trusty Bastard dan maar ๐Ÿ˜‰
 
Geloof ik graag! Zit nu alleen ff of ik hem in Toscane pas ga vuurdopen of thuis al ๐Ÿ˜‚ Dilemma dilemma! ๐Ÿ˜‚
Ik zou 'm thuis ( met alle gemakken en gereedschappen bij de hand ) de eerste vuurdoop geven, kan je op vakantie lekker verder bakken en braden :D Veel plezier van je nieuwe WGA (y)

-- Edit --

Te laat dus :unsure: Fijne vakantie !
 
Ik zou 'm thuis ( met alle gemakken en gereedschappen bij de hand ) de eerste vuurdoop geven, kan je op vakantie lekker verder bakken en braden :D Veel plezier van je nieuwe WGA (y)

-- Edit --

Te laat dus :unsure: Fijne vakantie !
Hahaha! Bedankt voor de tips, maar voel me redelijk zeker in wat ik allemaal mee heb. Ook heb ik een redelijk gereedschaparsenaal in de auto ๐Ÿ˜‰ Keep u posted!
 
Ik had โ€˜m ook ff thuis getest. Wat als ie niet werkt? :D

Bij ons op het werk doen ze jaarlijks voor het bouwverlof een BBQ. Vermits die gasBBQ veel kuiswerk vergt, hadden ze 2 planchaโ€™s gekocht op gas en noemen dat dan BBQ :rolleyes:.
Eerste keer nieuw uit de doos gehaald en klaar om te bakken. Iedereen met grote honger, maar kregen die dingen niet aan de praat. gelukkig zijn we een dakdekkersbedrijf en hebben dus gas en ontspanners bij de vleet. Gewoon de ontspanner vervangen en het liep ineens als een tiet. Stel dat we een ander type bedrijf waren geweest :ROFLMAO: Of dat he daarmee op vakantie gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik had โ€˜m ook ff thuis getest. Wat als ie niet werkt? :D

Bin ons op het werk doen ze jaarlijks voor het bouwverlof een BBQ. Vermits die gasBBQ veel kuiswerk vergt, hadden ze 2 planchaโ€™s gekocht op gas en noemen dat dan BBQ :rolleyes:.
Eerste keer nieuw uit de doos gehaald en klaar om te bakken. Iedereen met grote honger, maar kregen die dingen niet aan de praat. gelukkig zijn we een dakdekkersbedrijf en hebben dus gas en ontspanners bij de vleet. Gewoon de ontspanner vervangen en het liep ineens als een tiet. Stel dat we een ander type bedrijf waren geweest :ROFLMAO: Of dat he daarmee op vakantie gaat.
Dat meen je?! ๐Ÿ˜… Zo een bedrijf heb ik niet, ben ik niet รจn werk ik niet ๐Ÿ˜‚

Maaaaar, ik heb hem wel ff aangehad om te kijken of hij het รผberhaupt deed hoor, tis wel een tweedehandsje he ๐Ÿ˜‰ Nog geen vlees bereidt. Dat komt in Toscane! ๐Ÿ˜
 
Dat meen je?! ๐Ÿ˜… Zo een bedrijf heb ik niet, ben ik niet รจn werk ik niet ๐Ÿ˜‚

Maaaaar, ik heb hem wel ff aangehad om te kijken of hij het รผberhaupt deed hoor, tis wel een tweedehandsje he ๐Ÿ˜‰ Nog geen vlees bereidt. Dat komt in Toscane! ๐Ÿ˜
Toscaanse specialiteiten:
- Tagliata de Manzo
- Bistecca Fiorentina
 
Ik beloof je plechtig er minstens 1 hier te posten vanaf de WGA ๐Ÿ˜‰
Ik kijk er naar uit. Veel plezier en laat je niet flitsen. Laatste keer dat ik er was kreeg ik een jaar later een enveloppe uit Italiรซ in de bus met welgeteld 3 boetes in ter waarde van โ‚ฌ265 samen :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk er naar uit. Veel plezier en laat je niet flitsen. Laatste keer dat ik er wad kreeg ik een jaar later een enveloppe uit Italiรซ in de bis met welgeteld 3 boetes in ter waarde van โ‚ฌ265 samen :ROFLMAO:
Ai! Ik probeer je niet te evenaren in die zin ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

thanks! Komt vast goed, 30 graden int vooruitzicht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan