BasBQ
Beef en Steak

Werktafel voor mijn Big Green Egg

 
 

maussie1982

Pitmaster
Berichten
519
Na de aanschaf van mijn green egg (inmiddels 3 weken geleden) ben ik druk bezig geweest met het maken van een werktafel. Want waarom 600 euro uitgeven voor een ?originele? tafel terwijl ik dit net zo goed zelf kan maken? Na wat afbeeldingen te hebben bekeken van het origineel en wat tips van Walter (poetsertje) ben ik gaan bouwen. Hierbij het resultaat van het begin tot het einde:

Enorme doos, wat een gewicht heeft zo`n ei:
image.jpg


image-1.jpg


IMG_2387.jpg


IMG_0425.jpg


Hond dacht dat hij een mooi nieuw hok kreeg :)
image-2.jpg


IMG_0488.jpg


IMG_0489.jpg


IMG_0490.jpg


IMG_0492.jpg


image-3.jpg


image-4.jpg


IMG_0503.jpg


En eindelijk klaar :)
IMG_0509.jpg


IMG_0510.jpg
 
Mooi tafeltje hoor!! En inderdaad zwaar zo'n ei :D
 
Heel mooi tafeltje, brengt me weer op idee?n.
 
Een heel fraai tafeltje, en schattig dat de hond er gelijk  onder ging liggen :)
En wat ziet mijn oog? Ook een platesetterlifter gelijk maar aangeschaft? Goed gedaan!
 
dat is een hele mooie tafel geworden
 
Ik heb direct alles maar aangeschaft, wacht alleen nog op mijn maverick die in bestelling is. Maar twijfel erg of ik toch niet voor een digiQ moet gaan.


Dominique zei:
Een heel fraai tafeltje, en schattig dat de hond er gelijk  onder ging liggen :)
En wat ziet mijn oog? Ook een platesetterlifter gelijk maar aangeschaft? Goed gedaan!
 
mooi resultaat zeg!
 
Knap tafeltje maar wat is dat groene ding wat er dor gezakt is..  ???....... ;D ;D
 
Das nog eens een mooi tafeltje, ik zag de eerste foto en wist niet goed wat ik ervan moest denken maar nogmaals ziet er strak uit zeg.... hulde

Ga je dat ei nu ook verstoppen in je tuin dit weekend ;)
 
Ik ben in totaal ongeveer ?160 kwijt geweest en dat is dus incl schroeven, houtlijm, verzinkboor, beits, wieltjes en ander klein materiaal. De ge?nvesteerd uren waren gratis  ;D

nicky zei:
Heel erg mooi gemaakt. Vakwerk! Wat kost zo'n tafel aan materiaal?
 
keurig gedaan!
 
Mooi hoor. Prima plekje.
 
knap ding en detail van die ronding  links van t werkblad.
zelf bedacht of was t orgineel t ook.
 
Dat is bij het origineel ook, moet ook wel want anders past de originele hoes van BGE  ook niet ;-)

AV zei:
knap ding en detail van die ronding  links van t werkblad.
zelf bedacht of was t orgineel t ook.
 
heb je ook een bouwtekening? :p
 
Mijn bouwtekeningen snap niemand ;-) Maar maten kan ik uiteraard altijd na meten, foto's zeggen genoeg hoe je hem stevig moet krijgen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan