Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me van de verschillende methodes om je ei aan te steken de looflighter de makkelijkste is wil er nu ook een maar heb geen idee welke. Zie op de laatste 3 pagina's van dit sub-forum ook geen topic staan dus leek me wel gegrond om een nieuwe te openen.
Wie heeft er ervaring met looflighter en welk model zou je aanraden?
Dat valt mij eerlijk gezegd niet tegen.Hier de Looflighter X. Ja, de draadloze. Mijn mening? Helemaal ruk! Ik heb hem nu een goed jaar maar je kan hem hooguit vier tot vijf keer gebruiken en dan moet je hem opnieuw laden.
Echt? Misschien ben ik dan te kieskeurig. Soms heb ik marabu of ander hard houtskool. Na het creëren van twee hotspots is die leeg. Dus dan heb ik hem vier keer aangehad. Want voor hard houtskool moet ik hem twee keer op dezelfde plek houden.Dat valt mij eerlijk gezegd niet tegen.
Te bedenken dat hij krachtig moet blazen en wat heel veel energie vreet is het warmte element.(Als hij het dat ook goed doet . )
Het natuurlijk niet ideaal en zou hem zelf ook niet willen. Maar valt mij niet tegen omdat deze op accu werkt en om hitte met accu te genereren neemt veel .Echt? Misschien ben ik dan te kieskeurig. Soms heb ik marabu of ander hard houtskool. Na het creëren van twee hotspots is die leeg. Dus dan heb ik hem vier keer aangehad. Want voor hard houtskool moet ik hem twee keer op dezelfde plek houden.
Heb ik dan zachter houtskool dan is het binnen no-time aan. Ook dan zit je wel aan zo’n vijfmaal gebruiken op een volle lading.
Dankjewel, heb er nooit zo bij stilgestaan. Toch zou ik ooit de versie met snoer willen.Het natuurlijk niet ideaal en zou hem zelf ook niet willen. Maar valt mij niet tegen omdat deze op accu werkt en om hitte met accu te genereren neemt veel .
Dat zou ik ook doen, (heb ik ook ) maar gebruik tegenwoordig een sterke brander op gas.Toch zou ik ooit de versie met snoer willen
Zo’n dakdekkersbrander? Zoiets zoek ik nog ook om het onkruid weg te branden. Maar ik heb weinig verstand van gasflessen en dergelijke dus ben er een beetje huiverig voor.Dat zou ik ook doen, (heb ik ook ) maar gebruik tegenwoordig een sterke brander op gas.
Jammergenoeg verkopen ze die niet meer. De mijne is stuk gegaan en heb ik met een vervangende diode/gelijkrichter kunnen repareren. Heb nu een voorraad van die dingen, dus hoop ik nog lang plezier te hebben van deze.Ik heb ooit de Big Jeff van de Action gekocht ook rond de € 10-15 en deze houdt het wonderwel al 3 jaar uit.
Verffohn of electrische onkruidbrander kan ook.
Op vakantie weer met wokkels gewerkt. ook prima.
Wat is de reden dat je hem niet gebruikt? Heb zelf Marabu. Aansteken met wokkels gaat goed maar opwarmen duurt lang. Zeker als je H&F doet.Ik heb een loofligther variant van grillguru. Werkt prima maar gebruik hem nooit. Doe mij maar gewoon de wokkels. Net zo makkelijk en geen opwaaiend stof. Ik gebruik die looflighter alleen om het zwoerd van de spek soms wat bij te werken als die op bepaalde punten nog zacht is.
In dit geval zal het zeker een kwestie zijn van "alle waar naar zijn geld" .Ik heb de looftlighter 2. Duur?? Jazeker!
Maar dan heb je wel een geweldig ding. Daar kan geen onkruidbrander of verfstripper tegenop.
In 30 seconden een heftig vuur dus als je op 3 punten wil aansteken dan is dat in anderhalve minuut klaar. Daarna is hij bij mij binnen 10 tot 15 minuten ready to go!
Je slaat de spijker op z'n kop. De accuvariant is inderdaad leuk maar ik baal dat ik hem hooguit 4/5 keer kan gebruiken. Als je dus eens wat houtskool hebt dat moeilijker aan gaat plus je bent van plan om meerdere hotspots (bijvoorbeeld twee) te maken, dan mag je hem daarna weer opladen voor een x-aantal uur. Geef mij dan maar een wokkel.In dit geval zal het zeker een kwestie zijn van "alle waar naar zijn geld" .
De accuvariant lijkt idd leuk maar je vraagt te veel vermogen om daar lang plezier van te hebben.
Voor alle bedrade modellen geld wel dat je een stopcontact vlak bij de BBQ moet hebben.
Zodra je verlengsnoeren moet gebruiken zijn wokkels of gas veel prettiger.
De luchtstroom van alle blazers doet veel om het proces te versnellen dat mis je bij een wokkel.Wat is de reden dat je hem niet gebruikt? Heb zelf Marabu. Aansteken met wokkels gaat goed maar opwarmen duurt lang. Zeker als je H&F doet.