BasBQ
Beef en Steak

Wel, hier ben ik dan ....

 
 

SGx71

Stoker
Berichten
273
Leo zei:
ander vraagje: volgens mij heb jij je nog niet voorgesteld hier, is misschien wel zo leuk, dan weten we een klein beetje wie je bent  :)

In de veronderstelling dat ik het al gedaan had, mijn excuses ....

Ik ben Marco, 42jr en getrouwd + kinders ( 11 & 5 )
Van huis uit was mijn moeder altijd in de keuken bezig, ze had een voorliefde om alles te proberen, en klaar te maken.
Dus tussen de 'vaste' traditionele dagen van bal gehakt, en karbonade met sperziebonen stond er elke week wel een keer ??n of ander niet uit te spreken gerecht op tafel.
( in de jaren '80, dus ver voor de shoarma en tapa's )
Hierdoor was ik zelf ook al vroeg ge?nteresseerd in eten en wat erbij hoort.

Vooropleinding + carriere in de horeca tot 10 jaar geleden waren dan ook 'vanzelfsprekend'
Nu een luie 'V 'drager in een alarmcentrale ;) als meldkamer centralist
Koken is voor mij een manier om tot rust te komen ( druk kind, vroeger - nu heet dat anders )
Ik probeer vanalles, allerlei technieken die uiteindelijk lukken, of niet ....

In het bezit van een betonnen plantenbakbarbeque, leuk in de tuin, maar niet effectief voor de good stuff, dus aan het sparen gegaan voor een mooie BBQ, die er binnenkort dan ECHT komt.
Vorig jaar een smoker gekocht, barbecook, welke me bevalt, maar weer n?t niet de juiste keus is ( prijs kwaliteit is goed, zolang je niet WSM kwaliteit verwacht voor die prijs )


 
Ha Marco, leuke voorstelberichtje! Welkom hier, het klinkt nu al gezellig!
 
hoi Marco,

Bedankt en leuk dat je je toch nog even voorgesteld hebt.
Ik vind het zelf altijd wel leuk en prettig om een klein beetjje te weten met wie ik dan contact heb.
Leuk ook om te ervaren dat als je net iets meer wilt gaan maken op de bbq dat iedereen dan toch uit gaat komen op een kogel bbq.
Succes met je zoektocht en uiteraard alsnog een hartelijk welkom
 
Thnx...

Mijn zoektocht .... tja ....
Een ei, voor weinig ;)

We blijven hopen ;)

verder pik ik hier en daar veel op, en ben op het punt gekomen dat ik het 'todo' lijstje al niet meer in mijn hoofd kan houden

vandeweek ( weliswaar uit de oven, maar test voor ik het op de BBQ ga doen )

2013_04_14_12_46_42.jpg

2013_04_14_15_41_48.jpg
 
Hoi Marco, Welkom hier
 
Welkom en veel plezier Marco!!!
 
Hoi Marco, welkom bij ons genootschap!
 
Welkom Marco, leuk dat je meedoet.
 
Hoi Marco,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
hoi marco, welkom hier,  mooi voorgesteld het lijkt mijn verhaal wel al ben je iets (2 jaar) ouder :p. hier ook druk met een van de kids.
succes met je zoektocht naar een Q.
 
Terug
Bovenaan Onderaan