Zo stond de q een weekje geleden op mp. Vraagprijs 25 euro. Ik kon aan de foto's niet zien of het een 47'er of een 57'er was maar h?, voor 25 euro wil ik die performer wel!! Direct een mail gestuurd dat ik de bbq graag voor de vraagprijs wilde ophalen, dezelfde avond stond hij in mijn tuin.
Kan wel wat TLC gebruiken
Mist ook nog een moertje. Toen ik op zoek ging naar een moertje begreep ik waarom ze het met een ijzerdraadje hadden gefixt, die weber's hebben moertjes met amerikaanse draad, niet zomaar overal te krijgen helaas. Gelukkig was er in Weert 1 ijzerwaren zaak die zo'n moertje voor me had
Before
After
Rooster schoonmaken:
Ketel heeft flink wat schade helaas
Maar die ziet er na een grondige schrobbeurt ook weer netjes uit:
Ook het rekje even flink afgesopt:
Helaas waren er verschillende plastic onderdelen afgebroken. Ik heb ze opnieuw gelijmd, hopen dat het houdt...
Gaatje boren voor een thermometertje:
Kijk 'm shinen
Binnenkant ook weer schoon
Familie foto
Eerste vuur
Even flink opstoken om al die schoonmaakmiddelen eruit te fikken
Uurtje laten ook nog wat standaard spul erop klaargemaakt, burgers, worstjes en steaks... helaas geen foto's van gemaakt...

Kan wel wat TLC gebruiken

Mist ook nog een moertje. Toen ik op zoek ging naar een moertje begreep ik waarom ze het met een ijzerdraadje hadden gefixt, die weber's hebben moertjes met amerikaanse draad, niet zomaar overal te krijgen helaas. Gelukkig was er in Weert 1 ijzerwaren zaak die zo'n moertje voor me had

Before

After

Rooster schoonmaken:

Ketel heeft flink wat schade helaas

Maar die ziet er na een grondige schrobbeurt ook weer netjes uit:

Ook het rekje even flink afgesopt:

Helaas waren er verschillende plastic onderdelen afgebroken. Ik heb ze opnieuw gelijmd, hopen dat het houdt...

Gaatje boren voor een thermometertje:

Kijk 'm shinen

Binnenkant ook weer schoon

Familie foto

Eerste vuur

Even flink opstoken om al die schoonmaakmiddelen eruit te fikken

Uurtje laten ook nog wat standaard spul erop klaargemaakt, burgers, worstjes en steaks... helaas geen foto's van gemaakt...