BasBQ
Beef en Steak

Wagen voor de Master Touch, met frituurpan.

deze is heel mooi, heb lang getwijfeld om het ook zo te doen met de WMT volledig aan de zijkant maar dan toch maar gekozen voor een volledige inbouw, maar door die afgeronde hoeken van jou ziet het er wel heel netjes uit.
Hij jij extra gaten geboord in d Q om hem te bevestigen want ik kan niet echt zien hoe je hem bevestigd hebt.

 
Bedankt voor de positieve reacties.

Ja, ik heb inderdaad gaatjes geboord in bbq om hem op te hangen. Doet even pijn om in een nieuwe Weber meteen de boormachine te zetten, maar dat is wel de beste oplossing bij deze, omdat er maar een handvat aan zit. Anders zou je hem aan de twee handvatten op kunnen hangen. Even met iets scherps het emaille weg tikken en dan met een metaalboortje. In theorie zou het rond het gaatje kunnen gaan roesten, dus kun je het bewerken met een anti roest middel.

En ik heb hem zo aan de zijkant gemaakt, zodat de deksel dan nog mooi in de houder kan als je hem open hebt.
 
Compliment hoor, z??r mooi gedaan!
 
Gaaf! Wanneer kan ik er 1 op halen? Waar heb je de gaatjes in de ketel gemaakt om deze op te hangen en heb je daar mss een foto van. Ben bang dat deze tafel mij heeft ge?nspireerd om ook een bbqmeubel te gaan maken...
 
Echt mooi gemaakt. Exclusief de Q over hoeveel uur en geld hebben we het over? Als je een nieuwe zou moeten maken wat zou je anders gedaan hebben?
 
Ontzettend mooi meubel hoor. Jammer genoeg ben ik zelf niet zo handig
 
Ik had het hier nog niet gezegd, maar inderdaad een superstrakke kar.  B-) De mooiste die ik gezien heb.

Heb hem daarom maar nagebouwd voor mijn Weber OTO.... :blush:
 
Wat een prachtig ding! Heb de thermometer zelf ook, prima dingetje! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan