Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Niets ingewikkelds, gewoon onder de overkapping. Zou nog wel een pizzaoven willen, al gaat het op de pizzasteen ook echt niet slecht.
IMG_6939.jpeg

En momenteel zo:
IMG_7193.jpeg

Laatst bewerkt:
@Kyrti: Mooie set zo hoor! Ik overweeg nu ook te gaan trouwen.......
Haha, kan het je aanraden, al is het alleen maar voor het feest en de cadeaus 🤣

Leuk feestje, alleen jammer dat je het maar een stuk of vijf keer in je even doet 🙃.

In onze tuin, klaar voor gebruik

Klaar. Jammer dat van de nieuwe Bastard Medium de vuurschaal is gebarsten, is garantie maar wordt plm. eind januari / februari tot de nieuwe binnen is en dat is jammer

Douglas 12x12 cm frame, let wat je koopt. Ik had online gekocht en laten zagen maar alles was zo krom als een.....
Woodies 6x18 en daardoor super stevig. Hornbach lichtgewicht beton, 1.5 kg zwart pigment (eerst goed gemend in de benodigde hoeveelheid water) Na het beton storten grandma totaal 1,5 uur aan het kloppen geweest en ik er onder met de reciprozaag (zonder blad) onder het blad gelegen voor plm 1 uur. Gaatje opgevuld met repair beton van crte.eu
Opgeschuurd, 200, 400, 600 en als laatste 3x geïmpregneerd.

Heeel erg veel geleerd voor de volgende x.

Totale kosten +/- paar tientjes € 830.00 - zonder de BBQ ;)

20251007_142851.jpg
20251007_142928.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Noah
Erg mooi geworden! En het ziet er heel robuust uit!

Erg mooi geworden. Je kan zo de keukenbouw in! Eer van je werk!!

Hout is tegenwoordig gewoon duur.....

Regenton gepimpt met een mooi rvs blad met een schoprandje eromheen.
( eigenlijk een heel degelijk zwaar dienblad )

Fijn voor de minimax, ik ben nog niet zo kapot van het onderstelletje wat ik erbij heb gekocht. Ik vind dat de minimax er slecht op bevestigd word en er dus min of meer los op staat.

Dan is dit voor mij een super oplossing zodra die in gebruik is 😁
20251107_132820.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan