BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Camiel zei:
mooie verzameling RKD! maar euh ik "mis" toch nog Westvleteren, Spencer en Engelszell ;)

Westvleteren staat er wel maar dit is alleen de standaard drinkvoorraad. Westvleteren is iets te speciaal om standaard voor de grijp te hebben liggen.... Spencer is nog niet aan te komen hier in Nederland, mocht je toch wat hebben/een plek weten dan ben je mijn held ;). Engelszell is niet lekker, dus mag er niet bij....

De rest vd voorraad: (Westvleteren staat linksonderin)
fGeoxyB.jpg

 
Camiel zei:
mooie verzameling RKD! maar euh ik "mis" toch nog Westvleteren, Spencer en Engelszell ;)
Urthel Samaranth staat er dan wel weer bij. Dat maakt veel goed :)
Mooie collectie biertjes hoor!
 
IMG_20140920_163009.jpg


IMG_20140920_163039.jpg

In de tuin en bij slecht weer onder de carport. Will binnenkort een Igrill2 bestellen zodat ik niet steeds naar buiten hoef te lopen. M'n zwager al gevraagd of ie eentje uit Philadelphia mee wilde nemen, maar daar kosten ze zo'n ?32,-. Bij Ekabels kosten deze ?38,- en denk dat ik hem dan liever bij Ekabels bestel.
 
Gewoon achterin de tuin. Koud+warm smoker maar ook bbq in een (aangepast) apparaat.

Nu aan het koudroken.
 
B,
Wat wil je weten?
De zwarte toren heeft onderin een gietijzeren bodem met vuurvaste tegeltjes aan de zijkant.

Dat is dus een BBQ. Ruimte voor een waterbak is er ook. Kip roken en ribbetjes doe ik geregeld.

Ook rook ik vaak vis zoals haring, makreel enz. warm.

Als ik koud ga roken dan sluit ik mijn pijp aan. Onderaan is een koppeling waar de koude rook binnenkomt.
Meestal rook ik zalm koud. Ik heb twee rookpijpen, met alle twee kan ik prima koud roken. Duurt ongeveer 5 uur
per sessie.

Het hele spul staat gewoon achterin de tuin, zomer en winter.
Meer uitleg? geen probleem.
 
Dit is ons bbq plekje op de 2de verdieping





{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 .HelveticaNeueInterface-Regular;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;\red153\green153\blue153;\red245\green245\blue245;}
\deftab720
\pard\pardeftab720\sl360\partightenfactor0

\f0\fs26 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec2 [/URL
 
Mooi plekje heb je daar!!




willeke zei:
B,
Wat wil je weten?
De zwarte toren heeft onderin een gietijzeren bodem met vuurvaste tegeltjes aan de zijkant.

Dat is dus een BBQ. Ruimte voor een waterbak is er ook. Kip roken en ribbetjes doe ik geregeld.

Ook rook ik vaak vis zoals haring, makreel enz. warm.

Als ik koud ga roken dan sluit ik mijn pijp aan. Onderaan is een koppeling waar de koude rook binnenkomt.
Meestal rook ik zalm koud. Ik heb twee rookpijpen, met alle twee kan ik prima koud roken. Duurt ongeveer 5 uur
per sessie.

Het hele spul staat gewoon achterin de tuin, zomer en winter.
Meer uitleg? geen probleem.

Bedankt voor de info, ziet er iig erg indrukwekkend uit. :)
 
dat is heel erg netjes gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan