BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

f179edad192965248ce797a9abbe765d_zpsba64b00e.jpg
.  ons plekje eindelijk gereed


f1f2ad1541603025f801fe32c8dccd89_zps4db4f3e2.jpg
vanaf de andere kant gezien
 
mooi stekkie
 
nog anderhalf muurtje en je kunt er in gaan wonen!
 
heel mooi stekkie
 
mooi stekkie hoor
 
Ik bof, want ik heb twee plekken voor mijn hobby, thuis en op de volkstuin.
Bij het voorstellen heb ik al een foto van thuis (in Amsterdam) laten zien, maar nu een foto met mijn laatse aanwinsten, een parasol voor het geval dat het regent of sneeuwt en een kip-standaard (was een aanbieding en kon ik de verleiding weer eens niet weerstaan).

Maar als het weer redelijk is dan zijn we vaak op de tuin en daar staan drie q's.
Op deze foto zie je er twee naast elkaar, een simpele kogel en een soort sate grill.

Meteen maar even twee actiefoto's van afgelopen weekend.
Groente grillen op de starter.

En het resultaat van de kogel (was erg lekker, indirect tot kern 70/72 en dan even boven de kolen knapperig grillen).

Mijn laatste bbq daar is een soort kooktoestel dat ik lang geleden hadgekocht maar nooit gebruikte.
In combinatie met een prachtig beeld ( :blush:) , wat in de tuin stond toen we die overnamen, een zeer handige mini grill.

Kortom, ik mag niet klagen  :)
 
Hmm ik moet toch maar eens foto's gaan maken van onze veranda, hij is nu eindelijk klaar maar heb alleen maar bagger foto's...

Toch maar even 2 dan als voorproefje :)

De veranda zelf bestond al toen we het huis kochten, we hebben er alleen het eea in aangepast, we hebben een "keuken" gemaakt voor de WSM en toebehoren met ruimte voor de koelkast voor vlees/bier. En een bank waar we ongeveer met 10 man kunnen zitten met daarboven een hangende tafel zodat je hem makkelijk aan de kant kan duwen en geen last heb van de poten.

Keuken in aanbouw:
MjLAuX7.jpg


Overzicht vanaf de loungebank:
RMQ4IFi.jpg


O ja, 1 plaatje erbij van mijn andere hobby als verklaring voor de bierflesjes op de wand :) Zie eventueel linkje in mijn sig voor meer info over bier.
GQ8BcoW.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan