Wij (de Sea Side Smokers) hadden een aantal vragen naar aanleiding van onze oefensessies voor de Tony Stone, die heb ik aan Harry voorgelegd en hij was zo vriendelijk om e.e.a. voor ons uit de doeken te doen. Ik zet de vragen en Harry's antwoorden hier neer, misschien zijn andere teams ook tegen deze punten aangelopen en dan heb je nu antwoord op je vragen en hoef ja Harry er niet mee lastig te vallen 
Hoeveel vlees krijgen we?
1 brisket, whole packer
2 boston butts
4 slabs rubs (waarschijnlijk buikribben)
12 kippendijen
Mogen we zelf ook vlees meenemen?
Ja, dat mag. Dus je mag je eigen wagyu brisket meenemen als je dat zou willen. Het moet wel aan de regels voldoen, dus niet ge?njecteerd, gerubt e.d.
De Boston Butt van Beef & Steak duurde bij mij vorige keer 19 uur, dat lukt niet als we ons vlees pas op zaterdagavond krijgen.
We mogen zaterdagochtend al beginnen, dus we hebben alle tijd om het Low & Slow te doen.
Is er stroom aanwezig voor DigiQ's CyberQ's, stokers e.d?
Ja, dat is er.
Mag je andere soorten sla gebruiken dan alleen kropsla voor de opmaak?
In de VS gebruiken ze kropsla en krulpeterselie, maar een andere soort sla is hoogstwaarschijnlijk geen probleem.

Hoeveel vlees krijgen we?
1 brisket, whole packer
2 boston butts
4 slabs rubs (waarschijnlijk buikribben)
12 kippendijen
Mogen we zelf ook vlees meenemen?
Ja, dat mag. Dus je mag je eigen wagyu brisket meenemen als je dat zou willen. Het moet wel aan de regels voldoen, dus niet ge?njecteerd, gerubt e.d.
De Boston Butt van Beef & Steak duurde bij mij vorige keer 19 uur, dat lukt niet als we ons vlees pas op zaterdagavond krijgen.
We mogen zaterdagochtend al beginnen, dus we hebben alle tijd om het Low & Slow te doen.
Is er stroom aanwezig voor DigiQ's CyberQ's, stokers e.d?
Ja, dat is er.
Mag je andere soorten sla gebruiken dan alleen kropsla voor de opmaak?
In de VS gebruiken ze kropsla en krulpeterselie, maar een andere soort sla is hoogstwaarschijnlijk geen probleem.